Avatar billede skate6000 Nybegynder
06. juli 2006 - 20:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar problemer

Hej..

Jeg har en IBM T42 hvor garantien er udløbet.. Sjovt nok skulle den gå i sort efter det..

Mit problem er:

Bærbaren vil ikke starte op. Til tider hvis jeg har haft både strøm og batt ude, starter den i få minuter, før den så igen går i sort. Power Led lyser hele tiden, men arbejds led og skærm går i sort. Jeg kan ikke mærke nogen vibration fra hd'en og blæseren forsætter.

Ting jeg har prøvet:

Taget alle ram ud, taget hd ud, taget lydkort ud, taget internt batt ud.. Intet af det gav noget resultat.

Hjælp..!!
Avatar billede leif Seniormester
06. juli 2006 - 20:37 #1
Kunne lyde som et defekt bundkort eller blæser som ikke køler.
Avatar billede skate6000 Nybegynder
06. juli 2006 - 20:54 #2
Når jeg tænder den, bliver processoren meget hurtigt varm.. Under køleren..
Avatar billede strych9 Praktikant
08. juli 2006 - 01:52 #3
Kører blæseren overhovedet?
Avatar billede strych9 Praktikant
08. juli 2006 - 01:53 #4
Det der med at kun power led er tændt mens de to andre er slukkede er iøvrigt nok en diagnostics kode som IBM supporten kan slå op og fortælle dig hvad betyder.

Men ellers giv den en tur med en støvsuger omkring luftindtag hvis det er varme vi kigger på her.
Avatar billede skate6000 Nybegynder
08. juli 2006 - 20:03 #5
Blæseren kører på fuldt..
Avatar billede skate6000 Nybegynder
10. juni 2007 - 19:57 #6
ddd