Avatar billede chrille25 Nybegynder
06. juli 2006 - 15:04 Der er 6 kommentarer

hitman bloodmoney hopper ud af spillet..

hejsa har lige købt hitman bloodmoney, det virkede også perfekt, de første par baner, men nu hopper den ud af spillet hele tiden.. og min com er op to date, så forstår det ikke rigtig, håber virkelig, der er nogen der gider hjælpe..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. juli 2006 - 15:44 #1
Der er stor sansynlighed for, at det er et varmeproblem - specielt i disse dage...
Prøv at pille siderne af din pc, tjek at alle blæsere kører som de skal og ikke er fyldt med støv.
Lad den evt. her mens varmen er ulidelig, stå uden siderne monteret.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. juli 2006 - 10:47 #2
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. juli 2006 - 19:58 #3
har du prøvet patchet..??
smider et svar..O)
Avatar billede chrille25 Nybegynder
16. juli 2006 - 16:59 #4
sorry er lige kommet hjem fra ferie, så har ikke lige været ved com.
Avatar billede chrille25 Nybegynder
16. juli 2006 - 17:01 #5
har prøvet en patch fra uni soft, den virkede ikke...
Avatar billede smons Nybegynder
05. august 2006 - 12:25 #6
Jeg går ud fra problemet er i den bane med operaen??

Der er en fejl i spillet fra Eidos side. Gør følgende:

vælg start-> kør dxdiag under fanebladet sound vælger du "no acceleration". Gennemfør banen (med crappy lyd) og skift indstillingen i næste bane. Det skulle kun være operaren der er fejl i.