Avatar billede iamamonster Nybegynder
06. juli 2006 - 12:44 Der er 1 løsning

Checkbox - Filemaker 6

Jeg ønsker at lave en simpel checkbox i et layout - der skal være 3 af slagsen.

Der er oprettet/defineret et textfelt til hver af boxene - og uden options pt.

Men hvordan får jeg en checkbox hvor der enten kan være et kryds eller ingenting?

Meningen er så at vise status i et andet oversigts layout som findes.

Men altså jeg kan ikke rigtig få boxen til at virke efter hensigten (altså der kommer et kryds hvis man klikker og det forsvinder igen ved næste klik). Jeg kan komme frem til at man kan skrive i "boxen" (field/buttom) men jeg vil som sagt bare have en klik i boxen funktion - der så skifter mellem et kryds og ingenting.
Avatar billede iamamonster Nybegynder
06. juli 2006 - 14:02 #1
Jeg lever med det som det er - funktionen er som jeg ønskede, men der er sikkert noget som jeg gør forkert - ihvertfald ifht. layoutet.

Jeg lukker spørgsmålet!