Avatar billede hesv Nybegynder
06. juli 2006 - 12:40 Der er 1 kommentar

manglende funktion til simple udregninger

Hej min excel er pludselig begyndt at opføre sig mærkeligt, normalt havde jeg knapperne til simple ting som plus minus gange og divier og når jeg nu trykker på = skriver den bare at formellinien skal redigeres - nogen forslag
Avatar billede falster Ekspert
06. juli 2006 - 15:01 #1
For mig lyder det mere som en fejl i din konkrete formel end som en fejl i Excel.

Kommer fejlen også, hvis du f.eks. taster =6+7 i en tom celle i et helt nyt ark?