Avatar billede aether Nybegynder
04. juli 2006 - 19:25 Der er 6 kommentarer

Vurdering af DVDplanet.dk

Hej Eksperter...

Vi er nogle stykker som er igang med siden DVDplanet.dk og ville derfor rigtig gerne høre fra jer hvad jeres vurdering af design og konstruktion af siden er. I skal være mere end velkomne til at skrive forslag til forbedringer/ændringer.

Hilsen
DVDplanet teamet
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. juli 2006 - 19:40 #1
Når i nu laver reklame for FF (som jeg syndes er for dominant og ligger på et upassende sted), så må i vel også optimere siden til FF.

Ellers et enkelt og OK design der er let at finde rundt i.

Kigger lidt videre ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. juli 2006 - 19:45 #2
Går ud fra at de forskellige sider bliver ändret så der ikke er samme indhold i som andre. Bryder mig ikke om farven på linksene når man har "hover" dem, passer ligesom ikke med resten af siden.
Avatar billede aether Nybegynder
04. juli 2006 - 19:47 #3
#Micahel stim

Firefox logoet er kun midlertig for lige at demonstrere hvordan det ville se ud med et banner i toppen.

Ok. Vi er også ved at kigge den igennem for de sidste fejl/mangler.
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
04. juli 2006 - 19:48 #4
hej en ganske og enkelt side som stim skriver er til at finde rund i og en god anmeldser så alt i alt en fin side
mhv
torben
Avatar billede n-design Nybegynder
10. juli 2006 - 15:20 #5
Tjaa jeg syntes den ligner lidt for meget www.filmz.dk ...
Avatar billede trophymanager Nybegynder
11. juli 2006 - 15:04 #6
Så er vi to. Håber du har fået lov til at tage deres design, ellers ville jeg ærlig talt synes det var lidt pinligt at fyre op for sådan en side.