Avatar billede lund76 Nybegynder
04. juli 2006 - 00:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Manuel Fax fra Outlook

Jeg kan sende fax fra outlook hvis nummeret er i adressekartoteket. Men jeg kan ikke sende manuelt til et nummer, så fejler den med en meddelelse om, at den ikke kunne finde modtager. Jeg har prøvet at slå modtager check fra under options, men den checker stadig.
Det er outlook 2003 !
04. juli 2006 - 09:19 #1
... FAX via OUTLOOK ?
Det har jeg aldrig hørt/læst om ?
Avatar billede lund76 Nybegynder
04. juli 2006 - 15:03 #2
Ikke desto mindre!! Så et mere konstruktiv svar ville være lækkert :D
04. juli 2006 - 17:43 #3
Undskyld - men hvor ligger den FAX funktion da ?

OUTLOOK er da "kun" opdraget til at sende til en regulær E-mail adresse - altså med @ og alt det der...
Avatar billede lund76 Nybegynder
04. juli 2006 - 19:25 #4
Jeg har klippet og klistret en lille side med forklaring.

http://sek.mdln.dk/exp/outlfax.pdf

Hvis du mener at outlook ikke kan sende fax uden exchange, er det muligt du har ret. Men det vil jeg nu mene sagtens kan lade sig gøre.
Avatar billede lund76 Nybegynder
04. juli 2006 - 21:41 #5
Har fundet ud af det! Skal være i nøjagtig dette format, så spørger den ikke:

[fax:1122334455]