Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
03. juli 2006 - 22:04 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hvad kan jeg få for min pc

Intel Pentium 4 3,2
Hardisk 160 Gb Maxtor sata.
1.5 Gb ram.
Bundkort Abit IC7-MAX3
Grafikkort GeForce FX5900XT.
DVD-/Cd-rom-drev: Aopen Duw1608/ARR og Samsung cdrom SC-148c

Der 2 netkort i, et på bundkortet og et netkort er også sat i en af de klodser man kan sætte dem i.
det et lidt stylet kabinet med 7 blæsere i blus den på cpuen. og så er der fan control i også.
Den sælges uden skærm.
Avatar billede c-holst Novice
03. juli 2006 - 22:17 #1
vil ikke begynde at lave en pris til dig, men prøv at gå på fx edbpriser og se hvad samme eller bedre dele skal koste idag. Det får du jo selvfølgelig ikke, men den skulle da gerne kunne sælges for en pæn slat

så ka kan du jo kigge lidt på qxl, og følge nogle passende auktioner, og på den måde få indblik i hvad tingene sælges til der.

fat mod og lommetørklæder, Computere hør til blandt de dårlige investeringer, på niveau med ægteskab og brugte GTI biler*G*
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
03. juli 2006 - 22:18 #2
hehe okay
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
03. juli 2006 - 22:29 #3
qxl  kan du få    op imod 4k-4,5k
vil sige ikke under 2,7k    du burde kunne få  3k
Avatar billede hedegaard9240 Nybegynder
03. juli 2006 - 22:40 #4
okay vil have omkring 3.5 k
Avatar billede c-holst Novice
04. juli 2006 - 07:36 #5
start da med en god pris, så har du lidt ar give af.
www.dba.dk
www.gulgratis.dk
www.brugt.dk
www.papkassen.dk
www.qxl.dk med startpris

din lokale avis har ikkert også en spalte

kan godt tage lidt tid og arbejde at sælge til god pris.

husk billeder og god dokumentation og beskrivelse
Avatar billede c-holst Novice
13. februar 2007 - 21:04 #6
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.

Jeg lægger hermed et svar, som du kan acceptere så fremt du mener jeg har været til nogen hjælp:-)