Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
03. juli 2006 - 19:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nokia 6230i og suite problem

Hey exps.

Når jeg går ind under filstyring > phonebrowser> Nokia 6230i og så i telefonens hukommelse ses intet i kontakter. Dette på trods af at de både er på simkortet samt i hukommelsen. Når jeg vil sende en SMS fra min pc vi omtalte suite kan den så kun finde de kontakter der er oprettet gennem min pc og altså intet af hvad der ligger på min telefon. Jeg laver forbindelse via BT. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede runarr Nybegynder
06. juli 2006 - 16:58 #1
Det lyder som om problemet kunne være at kontakterne på sin telefon ligger på SIM-kortet. Prøv at kopiere alle kontakter fra SIM-kortet over på telefonen, og se om det løser problemet,
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
07. juli 2006 - 19:16 #2
Har jeg forsøgt mig med, lige nu ligger de faktisk begge steder. Jeg har en fornemmelse af at den pc-suite ikke er så stabil som den burde.
Avatar billede runarr Nybegynder
10. juli 2006 - 09:43 #3
Hmmm, ja jeg har også haft min del af problemer med PC-Suite. For mig var det dog IR forbindelsen, der ikke ville spille. Nu bruger jeg kun www.zyb.com - den kan meget af det som PC-Suite kan (alle de vigtige ting) og fungerer som en drøm.
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
11. juli 2006 - 16:47 #4
Takker - jeg ser på programmet
Avatar billede runarr Nybegynder
11. juli 2006 - 22:59 #5
Det er faktisk ikke et program, men en online tjeneste. Jeg skulle ikke engang downloade noget.

Takker for point!