Avatar billede bobmarley Nybegynder
03. juli 2006 - 17:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

iTunes er groet fast i min computer

Davs
Jeg har for nylig fået mig en iPod. Det ville have være lækkert hvis ikke lige det var for de problemer jeg skulle få mig med iTunes. Jeg kan ikke få det til at virke. Har fået det instlleret, men når jeg prøver at åbne programmet vil den forsøge at installere endnu engang. Jeg har gjort hvad Apple har af forslag i deres tech support, og nu vil jeg bare gerne af med lortet.
Problemet er bare at jeg ikke kan få det fjernet. Jeg har afinstalleret gennem installer/fjern programmer (kontrolpanelet) men alligevel kommer der en kæmpe liste over iTunesting rundt omkring i både c:\windows og c:\documents and settings... (kan uploade et screenshot, hvis I kender et godt sted at gøre den slags) når jeg søger med xp's søgefunktion. (Har en XP version lagt ind af producenten, kan derfor ikke så nemt bare formatere hele skidtet selvom det ville være nemmest)

Så Indtil videre er problemet at jeg ikke kan komme af med iTunes. Han I hjælpe?
03. juli 2006 - 17:59 #1
Måske:
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [problemer]...)
Avatar billede bobmarley Nybegynder
03. juli 2006 - 22:13 #2
Det ser jo lovende ud! Jeg vil undersøge det i morgen tidlig, vil hurtigst muligt melde tilbage. Over and out
Avatar billede bobmarley Nybegynder
04. juli 2006 - 21:21 #3
Hmm.. Jeg fik installeret programmet og brugt de forskellige værktøjer, men det kunne ikke finde noget iTunes. Med "søgfunktionen" kan jeg se der ligger en masse i c:\windows\downloaded installations (under tre forskellige mapper... (ved ikke så meget om windows' struktur)) men kan det ikke være det er der hunden ligger begravet?
Der ligger også to filer med iTunes i navnet under C:\windows\prefect ( .pf-filer)
Nogen gode forslag?
04. juli 2006 - 21:29 #4
Generelt: *.pf filer _kan_ godt slette - men vil ikke gøre nogen forskel i din retning...

Du kan jo godt æde filerne fra C:\WINDOWS\Downloaded Installations\ - i Papirkurven i først omgang...
Avatar billede bobmarley Nybegynder
04. juli 2006 - 21:55 #5
Okay.. Nu er alt slettet til papirkrven. Kender du en god version af iTunes jeg kan lægge på computeren? (mistænker lidt den version jeg fik med musikdimsen for at lave kuk i den)
Avatar billede bobmarley Nybegynder
04. juli 2006 - 22:45 #6
Meeget mystisk.
Nu hvor jeg har fjernet alt og installeret skidtet igen, virker det ikke. øvbøv. Den kommer med meddelsen "Mappen "iTunes" kan ikke findes eller oprettes, og den er nødvendig. Den ligger som standard i mappen "Musik""

Og det kunne måske blive lidt et problem, da jeg engang lavede lort i den og kom til at smadre den der "Delte filer"-mappe, kan ikke åbne den... (Står den er ikke tilgængelig og at adgangen derfor er nægtet)
(Det skal lige siges at det er min søsters com og det er hende der har lavet rav i den, hun siger at hun måske kom til at slette mappen)

Men altså.. kan man, uden at åbne programmet, måske finde en ny og bedre placering til mappen "iTunes"? Det ville være praktisk
04. juli 2006 - 22:46 #7
... bruger ikke selv iTunes ... så har ingen preferencer i den retning...
Avatar billede bobmarley Nybegynder
04. juli 2006 - 22:50 #8
Okay, jamen du har været en fin hjælp alligevel, tror jeg har fundet noget hjælp på apples sider :) DUmt ikke at finkæmme dem først, men sådaan er jeg.. skal du have point eller hvad?
04. juli 2006 - 22:55 #9
Læg selv et [svar] og efterfølgende maker dit navn i boxen og klaske [accepter] - for at lukke pænt...
Avatar billede bobmarley Nybegynder
04. juli 2006 - 22:55 #10
Svar
Avatar billede bobmarley Nybegynder
04. juli 2006 - 22:56 #11
aye aye
04. juli 2006 - 23:17 #12
... du ka' jo evt. lige skrive/linke til pointen her i tråden ?
Avatar billede bobmarley Nybegynder
05. juli 2006 - 09:10 #13
JA, selvfølgelig!
(Beskrivelse af problemet) http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=2401778&#2401778
Og det der hjalp mig var: http://discussions.apple.com/click.jspa?searchID=-1&messageID=802366

Det er egentligt ret smart, sådan at man lige kan rode rundt i regedit, har jeg aldrig været bevidst om fandtes.