Avatar billede vitaminen Nybegynder
03. juli 2006 - 14:29 Der er 4 kommentarer

Exchange server

Hej eksperten brugere

Jeg skal sætte en exchange server op til, at håndtere mails fra et domæne der er registreret hos dandomain.dk. Jeg har taget kontakt til udbyderen og bedt dem pege mailtrafikken til serverens ip.

Jeg ved dog ikke hvad der nu skal gøres? Jeg har ikke arbejdet med en exhange server før, så er derfor ret grøn på området.

Grundet til serveren skal håndterer indgående og udgående post, er for at undgå de barrierer, som dandomain har opsat på deres mailserver. Der skal nemlig sendes store mængder data til mange modtagere (ca. 700 mail adresser)

På forhånd tak
Avatar billede klausman Nybegynder
03. juli 2006 - 15:15 #1
Et lille sidespring i din problematik - store mængder data, har du sikret at modtagerens postkasse er i stand til at modtage så store filer, mange har en begrænsning på 10 mb.
Avatar billede vitaminen Nybegynder
03. juli 2006 - 15:27 #2
Yes, det er ikke problemet.
Avatar billede klausman Nybegynder
03. juli 2006 - 15:39 #3
Hvilken exchange version er det?
Avatar billede vitaminen Nybegynder
03. juli 2006 - 15:45 #4
Exchange System
Microsoft Corporation
Version: 6.5.7226.0