Avatar billede jonasbc Nybegynder
03. juli 2006 - 11:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forbinde til Exchange server

Er der nogen, der kan gi' mig en hurtig intro til, hvordan jeg lettest kan få hul igennem til en Microsoft Exchange 2003 server fra mit .Net-program?
Nærmere bestemt har jeg brug for at oprette og vedligeholde kontaktpersoner.

Mit program kan sagtens køre direkte på serveren, hvis det gør det lettere.

Jeg er meget ny indenfor området og er stødt på en masse begreber som CDO, IMAP4, MAPI, ADO og WebDav, og jeg ved ikke, hvor jeg skal starte.
Avatar billede jonasbc Nybegynder
27. april 2007 - 14:42 #1
Lukker her så...
Avatar billede mickni33 Nybegynder
11. september 2007 - 09:23 #2
hmmmm ville lige høre om du er kommet videre. Kunne godt bruge nogle fif :-)