Avatar billede morten_katow26 Nybegynder
03. juli 2006 - 08:22 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Longhorn og Vista

Hej eksperter...

Jeg ville bare lige hoere hvad forskellen er paa Windows Longhorn og paa Vista. Har de to noget med hinanden at goere eller hvad er det??

MVH, Morten
Avatar billede haverslev Novice
03. juli 2006 - 08:33 #1
Lorhorn og Vista er et og samme styresytem.
Longhorn var blot en arbejdstitel, indtil man havde udsluset det værste fejl og mangler.
Nu er Vista udgivet i en Beta version og man MS regner med at få rettet/ændret de sidste småting i Vista - derfor er er Vista udgivelsen udsat.
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
03. juli 2006 - 10:00 #2
Så vidt jeg ved er Longhorn stadig arbejdsnavnet for server-versionen, så Vista er på niværende tidspunkt desktop OS'et, mens Longhorn er server OS'et.
Avatar billede morten_katow26 Nybegynder
03. juli 2006 - 10:57 #3
okay det er saadan det haenger sammen. Kan I ikke lige smide et svar hver??
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
03. juli 2006 - 10:58 #4
svar
Avatar billede haverslev Novice
03. juli 2006 - 11:38 #5
:o)