Avatar billede gobbles Nybegynder
02. juli 2006 - 22:17 Der er 3 kommentarer

Online excel ark der gemmer data fra brugere.

Hej

Jeg har et lidt kringlet problem.

Min far har et excel ark hvori han indtaster data, jeg har et eksemplar af det samme excel ark og indtaster også data i det.
Vi mailer så arket til hinanden hver gang vi har ændret i det....omstændigt...

Er der en måde hvorpå vi kan have arket liggende på et webhotel, skrive i det direkte fra en browser og få det gemt på den måde?

Jeg har kigget på forskellige både dyre og meget dyre løsninger der findes på nettet og de er alle lang over hvad vi har brug for (råd til).

Er der nogen der kender en måde at opnå dette, helst uden database og 3000 liniers java kode ;)

Tak på forhånd!
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
02. juli 2006 - 22:20 #1
Ja det er da ingen problem i køber da bare et lille webhotel og så ligger i den fil der inde og så kan i bare hente den der fra og upload den igen så vil i jo altid have den nye fil lige meget hvor i er henne
Avatar billede gobbles Nybegynder
02. juli 2006 - 22:31 #2
he he tak.... men læs lige spørgsmålet igen ;)

Det skal kunne gøres fre en browser... fordi så kræver det ikke at vi er ved vores egen computer eller skal slæbe ftp koder med rundt...
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
02. juli 2006 - 23:10 #3
Okay..! forstod ikke lige helt...! jamen det er jo muligt at man kan lave et smart lille system hvor i kan indtaste linjer det ville nok ikke være det store problem..!