Avatar billede stoiss Nybegynder
02. juli 2006 - 14:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny computer

Hejsa allesammen ..

Jeg skal uf og ha ny computer, men ved sq ikke hva for en det skal være. jeg har ikke nogen der skal sammenlignes og det skal ikke være en bærbar, har kigget lidt på de der barbone eller hvad de hedder, sådan noget små tower's min læge har en den er satme lækker :D

Krav:
Den skal være monster syg, kort sagt den skal kunne ALT!
der skal være et godt grafik kort i så jeg kan køre vista, hvis det nogensinde udkommer ;)
så skal der helst være fjern betjening med, så jeg kan sidde i haven med en kold Carlsberg og skifte musik .. fladskærm, 19" / 21" anyway :)

Er der nogen af jer der lige kan finde sådan en frem til mig? :D

Det er med vilje jeg ikke har skrevet max pris, fordi jeg vil sq næsten gi hvad det så end koster :P

Mvh. Stoiss :D
Avatar billede stoiss Nybegynder
02. juli 2006 - 22:19 #2
Kan jeg  ikke få en samlet pris på det?
Avatar billede howdy Nybegynder
04. juli 2006 - 14:09 #3
Avatar billede stoiss Nybegynder
07. juli 2006 - 20:59 #4
howdy -> Det skal være dele der selv skal sættes sammen :)
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
08. juli 2006 - 18:31 #5
Du kan hurtigt selv lægge alle priserne sammen..... mon ikke den ligger på 30-40.000 ca
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
08. juli 2006 - 18:32 #6
den koster omkring 32.000
Avatar billede stoiss Nybegynder
09. juli 2006 - 02:21 #7
Har lagt det sammen, og da jeg sagde prisen var ligegyldig mente jeg ikke jeg var millionær :) self. er der grænser :P jeg har besluttet mig for at jeg vil ha DELL skærmen, selv om jeg er meget imod DELL :) men mangler stadig en god computer :) den skal bruges til hjemmebrug og media center, så der må gerne være fjernbetjening med :) godt grafik kort (helst Geforce), 1 / 2 GM RAM, Okay processer. altså det skal bare være en skide god hjemme computer, kan godt være jeg overdrev lid da jeg oprettede spørgsmålet. det undskylder jeg :)

MvH Stoiss :)
Avatar billede stoiss Nybegynder
09. juli 2006 - 02:22 #8
GB RAM tror jeg det hedder :)*