Avatar billede amx_dk Nybegynder
02. juli 2006 - 13:15 Der er 9 kommentarer og
5 løsninger

Reklame billede vurdering

Jeg sidder og skal til at lave en banner reklame for et firma. Og kan ikke helt låse mig fast på hvilket billede jeg skal bruge.  Derfor ville jeg lige hører jeres mening.  alle billederne er i en "draft fase"  men de giver et fint indtryk som de.    Jeg deler points mellem alle der kommer med input.

I må gerne komme med en grund til hvorfor i bedst kan lide det pågældene billede.  og så hvis det bare er fordi :-)

http://www.amx.dk/temp/add_poll.jpg
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
02. juli 2006 - 13:28 #1
hej jeg kan bedst lide billede nr 3 idet at jeg synes at det er det der giver den bedste billde hvor jeg synes at men får et godt indtryk af billede som hel hed
mhv
torben
Avatar billede mpj_86 Nybegynder
02. juli 2006 - 13:32 #2
Synes også billede 3 er det bedste, baggrundene på de andre er for kedlige..
Avatar billede mpj_86 Nybegynder
02. juli 2006 - 13:32 #3
Det var et svar..
Avatar billede amx_dk Nybegynder
02. juli 2006 - 13:34 #4
Jeg har lige lavet billede 4 om. det var en fejl at det samme var der to gange
Avatar billede amx_dk Nybegynder
02. juli 2006 - 13:35 #5
Det skal nok lige siges at det er en reklame for halskæder og solbriller :-)
Avatar billede mpj_86 Nybegynder
02. juli 2006 - 13:42 #6
Billede 4 er det bedste nu..
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
02. juli 2006 - 14:00 #7
hej ja nu synes jeg også at det  er  billede nr 4
mhv
torbn
Avatar billede trav4u2 Novice
02. juli 2006 - 14:46 #8
På billede 5 er du ved at nærme dig.
Fronten er fin, men baggrunden skal du have ændret.
Du har efterladt et tomrum øverst tv. så billedet
er ikke i ligevægt.

Jeg ville finde noget kendt, spændende som baggrund,
evt. fra producentens hjemland, og give det
lidt blur for at holde personen i fokus.
Avatar billede hacked Nybegynder
02. juli 2006 - 19:34 #9
Hvad er det du reklamere for? Eller hvad er det billedet skal sælge eller udtrykke? Lidt nemmere at danne sig et indtryk ud fra en helhed fremfor blot at udnævne et enkelt billede på baggrund af motiv.
Avatar billede helle100 Nybegynder
03. juli 2006 - 04:20 #10
Synes bedst om 5'eren, ved de andre tiltrækker baggrunden sig for meget opmærksomhed
Avatar billede schaefer Nybegynder
04. juli 2006 - 16:17 #11
Avatar billede tippermand Nybegynder
16. juli 2006 - 11:41 #12
Nr. 3!

Fordi: Bedst helhedsindtryk, godt med lidt baggrundsfarve til et ellers gråt look... Så er bæltet også med, men 4 går også an.

Forbedringsforslag på alle billeder: Få fjernet den hvis lysreklefsion i solbrillerne.
Avatar billede amx_dk Nybegynder
02. august 2006 - 15:23 #13
Så blev det færdigt. tak for hjælpen.
den kan ses her hvis nogen er nysgerrige.
http://www.amx.dk/temp/add.html
Avatar billede trav4u2 Novice
02. august 2006 - 15:40 #14
Flot arbejde amx_dk.
Det ser rigtig godt ud!