Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2006 - 10:52 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

se og bedøm det er CMS

en kareter?
http://claire-robertson.go4one.com/
admin kan tre ting oprette en side editer og slætte en side! simpelt
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. juli 2006 - 12:18 #1
Du skal nok arbejde med dit engelsk!
Avatar billede hashkagen Nybegynder
03. juli 2006 - 13:48 #2
Content Mangagement Systems er en hård branche at gå ind i.. og så ser dette desværre ikke særligt professionelt ud, undskyld at jeg siger det, siden illustrerer bare ikke cms delen.

du skal også huske hvem det er du henvender dig til, altså din forbrugergruppe.

Der er ikke meget at finde på siden, så kan ikke ypperligt rådgive dig.
Avatar billede munki Nybegynder
08. juli 2006 - 07:49 #3
Der er nogen som siger man skal være ærlig.

Siden ligner en fan side for Spice Girls, drop alt det lyserøde og de der kanter. Bliv bedre til Engelsk, da jeg nærmest ikke kan finde en sætning som står korrekt. :)

At blive udbyder af et CMS site er meget hårdt arbejde, de kræver opdateringer, samt at det du laver helst skal se professionelt ud. Og det gør det altså ikke, det du har lavet.

Angående det grafiske, så skal dine grafiske færdigheder også trænes. bl.a. kan det siges at en skygge, har samme effekt uanset hvad objekt lyset ramme, din overskrift har 2 forskellige skyggeeffekter.
Og hold dig for guds skyld kun til én skrifttype. Og minimér brugen af understregning af tekst, og gør det kun på ting som virkelig skal fremhæves 'This web page is made for be easy to use.' behøves ikke at fremhæves så godt, da det nærmest ligner en advarsel eller en streng påmindelse på at .. hov hov! hvis du er smart, så må du ikke bruge dette site, da det KUN er til folk som fatter hat :)

Undskyld hvis min ordsætning ikke er særlig pænt, men det skulle bare ud.
Avatar billede domaz.dk Novice
08. juli 2006 - 07:50 #4
"Use Messinger"... nah et aftenkursus i engelsk kan hjælpe meget... (: hehe
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2006 - 09:07 #5
tak for kommentar.... CMS == siden.
siden er til en Spice Girls so ikke fatter en skip af hvordan en computer virker, og så skal der ikke være simpelt. den content der brugt er for test.,
jeg kan desvære ikke vise admin delen (CMS delen), men jeg har brugt FCKeditor (findes på nettet)
CMS = ikke nogen branche, men en måde at gøre det på...??!!!
ps. siden er Xhtml 1.0 (w3c). coderne er i top class.
munki smid et svar () for 30 point, jeg har så mange point jeg vil af med..
ps. engelsk arbejder jeg på (ting tager tid.. "ordblindhed")
Avatar billede ndesoft Nybegynder
22. juli 2006 - 23:48 #6
En lille kommentar:
At lava CMS systemer ER en branche:
Branche nummer: 722200
Beskrivelse: Udvikling af kundespecifikt software og konsulentbistand i forbindelse med software.
Herunder ligger webdesign, webprogrammering osv. CMS systemer ER webdesign samt webprogrammering.

Hvor ved han det fra? Har egen virksomhed i den branche...
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. juli 2006 - 00:03 #7
Som alle de andre siger, så drop de snørklede ornamenter, og skriv kun perfekt og grammatisk korrekt. Hvadenten det er på engelsk eller tysk eller dansk eller spansk. Desuden bør du ikke understrege sætninger eller ord. Brug en bestemt style, hvis du vil fremhæve noget, men understreg aldrig; folk kunne tro, at det er et link og er kilde til evig irritation. Desuden er dit valg af font/fonstørrelse ikke min kop the.

Smag og behag er forskelligt. Jeg er bestemt ikke til den form for design. Jeg begynder at få lidt kvalme, når jeg har kigget på den i et minuts tid.

Tag min kritik som konstruktiv kritik. Jeg ville skrotte dét der og starte igen fra scratch. Selvom hun er til Spice girls og Barbie-dukker, skal du som semi/professionel designer/udvikler kunne stå inde for dit arbejde :o)
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. juli 2006 - 00:08 #8
... og så ville jeg benytte CSS istedet for HTML fra dengang MSIE hed 4.0

<font size="6"></font>
Avatar billede munki Nybegynder
28. juli 2006 - 23:50 #9
skulle jeg lægge et svar ? kan ikke rigtig se jeg har hjulpet, men fair nok.
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2006 - 08:10 #10
ok..
siden skal være pink!!!! et krav opfyldt
siden er CMS.. CMS er ikke nogen industri... du nævner det som.. forkert jeg er prof har haft computer siden 1982, og ved vilken begrebforviring der eksistere, du er en.... Branche nummer: 722200 != cms == my side
Avatar billede ndesoft Nybegynder
04. august 2006 - 00:10 #11
picro: Du kan evt spørge virksomheds registeret... Det gjorde vi, og fik at vide vi skulle vælge branchenummer 722200, der er udvikling af kundepecificeret software. Du kan også tjekke cvr.dk...
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2006 - 15:05 #12
ndesoft: det er nu et volsomt bregreb forviring du er ude i, cms = content mangement system,,, det du hendviser til er noget dansk måde at registrære firmaer på.... så ikke mere fluge knæpperi, forhold dig rigtigt i forhold til virkeligheden
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2006 - 15:07 #13
svar accpteret
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2006 - 15:08 #14
tråden er lukket
Avatar billede ndesoft Nybegynder
04. august 2006 - 17:46 #15
picro:
At lave CMS er det samme som at lave programmer. At lave programmer og sælge disse hører under branchen 722200, derfor også udviklingen af CMS.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2006 - 15:02 #16
ok