Avatar billede kwan112 Nybegynder
30. juni 2006 - 22:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TomTom 5.21 kan ikke finde min intergreret GPS modtager (wm5)

TOMTOM 5.21 bliver ved med ikke at kunne finde mit GPS-hardware..

Jeg har enb Fujitsu Siemens LOOX N560 (WM 5) hvor der en et intergreret GPS resiever (SiRF Star III chipset, 20 channels NMEA0183 support)

Inde i min PDA, under settings,der har jeg vaft en GPS Port (port1) hardware porten har den selv sat til port 8.

Inde i TOMTOM 5.21 kan jeg vælge imellemfølgnede mulighedder.

TOMTOM Trådløs GPS
TOMTOM Kabel-GPS
Anden Bluetooth-GPS
Anden Kabel-NMEA-GPS

Jeg har prøvet det hele.. men den kan ikke finde enheden!!

hvad kan jeg gøre??
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
01. juli 2006 - 13:18 #1
http://support.fujitsu-siemens.com/forum/viewtopic.php?t=12708

Måske kan det hjælpe (godt nok til N520)
Avatar billede kwan112 Nybegynder
02. juli 2006 - 22:39 #2
Det hjalp..mange tak for hjælpen