Avatar billede jmc Nybegynder
30. juni 2006 - 10:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

overvågning og genstart af flash præsentation

en flash afvikles via broadcast ud på tv.
Efter ca en uge timer den ud.... kan man lave en director som reloader den hvis den går i stå?
Har i et bud på hvordan?
Avatar billede kanding Nybegynder
30. juni 2006 - 10:47 #1
man kan få flashen til at gemme en lokale fil hver time. Denne kan Director så opsnuse, læse tidspunktet for fil dannelsen, tjekke det med computerens ur og starte flashen igen hvis tiden er for skæv.

Men det ville bedre at finde ud af hvorfor den timer ud i det første tilfælde :-)
Avatar billede kanding Nybegynder
30. juni 2006 - 10:49 #2
Du skal nok benytte en Xtra såsom BuddyApi for at få tilgang til en af flash'es interne cookie mapper, samt for at læse attributer på en fil. Evt kan du også bede flashen om at skrive computerens tid i filen
Avatar billede jmc Nybegynder
30. juni 2006 - 11:03 #3
tak kanding, jeg tror vi lavet et program som bare starter den hver dag.
Avatar billede jmc Nybegynder
30. juni 2006 - 11:04 #4
Jeg ved ikke hvordan man skulle kunne snudse sig frem til evt. via en carbish connector eller noget hvad der går galt.
Avatar billede jmc Nybegynder
30. juni 2006 - 11:04 #5