Avatar billede jesusjoe Nybegynder
29. juni 2006 - 20:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Underlig adgang til internettet via trådløs netværk

Jeg har trådløs Internet med 1 stationær og 2 bærbare computere. Begge de bærbare har problemer med at komme på nettet, selvom signalstyrken er fin. Nogle gange tager det flere timer før jeg kan bruge internettet. Her er et eksempel: Jeg sidder og surfer på den bærbare i stuen, slukker den og pakker den væk, og sætter den op samme sted næste morgen. Så kan der gå alt fra 10 min til flere dage før jeg igen kan bruge Internettet. Samme problem med begge bærbare. Den stationære kører altid fint og stabilt.
Avatar billede therichman Nybegynder
29. juni 2006 - 22:28 #1
Siden det er begge de bærbare computere der har problemer med at komme på nettet, mistænker jeg din router, eller hvad du nu kører den trådløse forbindelse igennem.
Avatar billede jesusjoe Nybegynder
17. januar 2007 - 11:57 #2
lukket