Avatar billede moning Nybegynder
29. juni 2006 - 19:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flyt på frames

Hej med jer...

Jeg har et lille dumt problem. Jeg har lavet en flash animation men jeg skal lige flytte den lidt på en side. Hvis jeg gør det, flytter  jeg ikke alle framesne men kun nogen af dem og så hopper og danser alt på siden.

Er der nogen der har en nem løsning på det eller kan det bare ikke lade sig gøre?
Avatar billede barklund Nybegynder
29. juni 2006 - 19:11 #1
Der findes en "select multiple frames" knap lige under tidslinjen. Marker den og nogle "håndtag" kommer frem over tidslinjen (ved tallene) - træk håndtagene så de dækker hele tidslinjen, marker alt på skærmen (helst med musen, ctrl+a fejler nogle gange) og flyt det hele.
Avatar billede moning Nybegynder
30. juni 2006 - 09:03 #2
Tak Barklund, det virker det er bare fedt!
Jeg vil gerne give dig dine points, men aner ikke hvor jeg gør det og hvordan, har ledt over alt. Kan du også hjælpe mig med det?
Avatar billede barklund Nybegynder
30. juni 2006 - 09:29 #3
Det kan du først, når jeg lægger et svar - som nu :)
Avatar billede moning Nybegynder
04. juli 2006 - 14:21 #4
Er det ok nu?
Avatar billede barklund Nybegynder
04. juli 2006 - 16:25 #5
Der er stadig ikke accepteret. Vælg mit navn fra listen (hvor der kun er et navn) og vælg accepter derefter - så skulle det virke :)
Avatar billede moning Nybegynder
06. juli 2006 - 13:05 #6
Fjong, nu tror jeg sku jeg fik det hen... Takkerr. Jeg plejer ikke at være dum på hjemmesider, men jeg synes sku ikke den her er så ligetil... Sådan er det, nu blev jeg da så klog... Endnu engang tak for hjælpen. Det gjorde, mit arbejde noget lættere.
Avatar billede barklund Nybegynder
06. juli 2006 - 13:19 #7
Og tark for points - det virker jo :)