Avatar billede smokeman Nybegynder
29. juni 2006 - 18:46 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Animeret ikon

Hejsa eksperter.

Er her mon nogen der har en løsning på, hvordan man laver et animeret ikon, til f.eks. der skal ligge på skrivebordet ??

Mvh.
Smokeman.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. juni 2006 - 19:29 #1
Prøv at kikke på Icon Forge - Favicon.com Advanced Edition 6.28 og evt 12Ghosts SetColor 8.06

http://www.tucows.com/preview/248358
http://www.tucows.com/preview/194381
Avatar billede smokeman Nybegynder
29. juni 2006 - 21:40 #3
Tjekker dem lige.. De fleste ser nu ud til at være "eksisterende ikoner" - jeg mangler et prog. til at lave animerede .gif billeder om til ikoner.

Men tjekker lige resten ud.

Foreløbig tak for hjælpen.

/ Smokeman.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. juni 2006 - 21:41 #4
Jeg mener at du kan lave ikonerne selv med de to første links og med microangelo. Jeg kan ikke huske om microangelo er gratis men det eret rigtig godt program til ikoner
Avatar billede smokeman Nybegynder
29. juni 2006 - 22:46 #5
Hmm, ser ik ud til at de kan lave mit animerede gif-billede om til et ikon.

Jeg skal ikke lave dem selv, men jeg har et animeret billede, som skal konverteres til et ikon som så kan bruges.

Mht. til den microangelo, så kom der så meget rav i den, at mit WinAmp ikon, blev til et ikon, med helt hvid baggrund+det anim. gif jeg havde valgt?? - og kunne ikke vælge nogle andre ikoner til den. Heller ikke de alm. WinAmp ikoner som var der før. Så måtte re-inst. WinAmp igen, for at kunne få det norm. ikon igen..

Mvh.
Smokeman.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. juni 2006 - 23:16 #6
Det har jeg aldrig været ude for. Microangelo har et delprogram der kan styre desktop ikonerne, men jeg har aldrig været ude for at den har ændret noget uden at jeg har bedt den om det