Avatar billede kt000 Nybegynder
29. juni 2006 - 18:24 Der er 9 kommentarer

Liteon shw160p6s

Hej.

Har lige set denne DVD-brænder: LITEON SHW 160P6S, på tilbud i Elgiganten til 369,-

Er der nogen, der har erfaringer med den? Om den er god, fejlbrænder osv.?

Tak.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
29. juni 2006 - 20:15 #1
Spring ud i det, du kan hvis der er fejl i den, levere den tilbage det første år uden problemer.
Har selv en NEC og Philips, der er nogen der siger man skal kigge efter BenQ, kender den ikke.:-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
30. juni 2006 - 09:31 #2
"Tak" for den anonyme karma, hvis det var dig der sendte det.
Avatar billede kt000 Nybegynder
30. juni 2006 - 23:12 #3
Hej, tror ikke det var mig...

hvad er det der "karma"?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
30. juni 2006 - 23:30 #4
Det er noget man kan tildele andre brugere, men der er åbenbart nogle tilfældige der bare giver dårlig karma bare for at genere, beklager du var den eneste jeg skrev til den aften. :-)
Avatar billede kt000 Nybegynder
30. juni 2006 - 23:44 #5
hehe okay... hvor gør man det henne?

havde du så fået dårlig karma, som du troede var fra mig??
Avatar billede kt000 Nybegynder
30. juni 2006 - 23:45 #6
da du skrev tak, troede jeg du mente det positivt...
Avatar billede kt000 Nybegynder
30. juni 2006 - 23:46 #7
det er sgu ik noget jeg går op .... det med karma.... stiller bare et spørgsmål i det forum ... ik noget med karma
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
01. juli 2006 - 00:14 #8
Man bliver bare lidt træt af det, når tilfældige anonyme bare kan afgive irriterende karma, det burde ikke kunne lade sig gøre.
Avatar billede uffesteenberg Novice
02. juli 2006 - 17:35 #9
Jeg ville heller ikke tøve... har selv en Lite On SOHW1653S, der fungerer perfekt.. Check at den både kan brænde + o minus-medier og evt. dobbeltlag