Avatar billede jba750 Nybegynder
29. juni 2006 - 17:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsætning af printserver i ZyXEL 335WT

Jeg har købt en ZyXEL, og det er overordnet gået ganske smertefrit med opsætningen.

Nu er jeg imidlertid nået til den indbyggede print-server, og det kan jeg ikke helt få til at fungere.

Jeg har sat min printer til printserveren, og denne er korrekt identificeret og viser status: OK på admin-hjemmesiden.

Hvordan skal jeg få mine maskiner til at printe via serveren? Jeg har forsøgt at køre det medfølgende tool, men den ændrer ikke på hvilken printerport der benyttes, og jeg kan heller ikke finde en nyoprettet port i listen.

Er der nogen herinde der kan hjælpe?
Avatar billede jba750 Nybegynder
30. juni 2006 - 15:04 #1
Never mind, det virker nu :-)

Løsningen var beskrevet i appendix E i manualen til routeren.
Avatar billede stormgod Nybegynder
30. marts 2008 - 16:38 #2
yes fandt den også der.  tak.