Avatar billede garrett Seniormester
10. maj 2001 - 19:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike og Logitech Pilot Mouse

Dette spørgsmål er blevet stillet tidligere. Men jeg tager chancen og prøver igen:
Når jeg spiller CS(Counter-Strike) under windows 200 Prof. kan jeg ikke bruge 2 museknapper samtidigt, og er det jeg meget ked af da CS kører en del bedre på 2K end \'98.
Så jeg håber at der er nogen der kan hjæpe mig med det her :-)

Garrett
Avatar billede xenophobia Nybegynder
10. maj 2001 - 19:38 #1
lytter med
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. maj 2001 - 19:45 #2
Du mener vel windows 2000 Prof.

Kan det ikke stilles i Counter Strike?

Det er helt rart at høre om en der er glad for win2k, bare synd hvis du ikke kan indstille museknap funktionen.
Avatar billede olemongol Nybegynder
10. maj 2001 - 19:46 #3
Jeg køre fint med min CS og Logitech Cordless Mouse og Win2000 pro.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
10. maj 2001 - 19:48 #4
Jeg prøvede at få Windows 2000 Advanced Server til at virke med CS (jeg havde alle fix\'es og drivers og patch\'es og servipack osv.) Det endte med jeg måtte installere WinMe til spil :(
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
10. maj 2001 - 19:58 #5
xeno:> Ærgerligt! CS kører nemlig (synes jeg) bedre under win2k! Men jeg selvfølgelig ikke med Advanced Server udgaven! Den er jo ikke just beregnet til spil...
Avatar billede xenophobia Nybegynder
10. maj 2001 - 20:00 #6
Nej...men det kunne være fedt hvis win2advsvr kunne køre spil som win98 for så ville du have et næsten perfekt styresystem =)
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. maj 2001 - 20:01 #7
Hvis olemongol kan køre fint med nævnte opstilling,hvorfor så ikke fortælle garett hvad han skal gøre!
Avatar billede lassebm Nybegynder
10. maj 2001 - 20:59 #8
hmm..
lyder meget mærkeligt

Prøv at hente de nyeste driver til din mus som er beregnet til din mus+styresystem.

Virker det i andre spil.. Feds Q3, UT etc...
Avatar billede makse Nybegynder
10. maj 2001 - 22:45 #9
Bruger du Logitech\'s Enhanced Mouse Control Center?

Sæt evt. knapperne til følgende.
Venstre til \'Click/Select\'
Højre til \'Context Menu/Alternate Select\'
Midterste til \'Middle Button\'

Slet dine CS Config filer, og tildel museknapperne igen.

Avatar billede makse Nybegynder
10. maj 2001 - 23:09 #10
Hent evt. den nyeste driver fra http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w2000.cfm
Husk at afinstallere alle Logitech drivere og programmer først.
Avatar billede sunski Nybegynder
12. maj 2001 - 18:33 #11
Prøv evt. ikke at hente den nyeste driver.
Jeg havde selv et lignende problem, med min gamingmouse, hvor jeg ikke kunne rocketjumpe i Quake2. version 9.00 skulle virke, den kan hentes på logitech\'s side, som der refereres til ovenover :^)
Win2K er eller sygt nok, har dog nogle små irriterende fejl :^)
Avatar billede ost Nybegynder
03. august 2001 - 20:42 #12
Der er en opdatering til gamewheel på Logitechs hjemmeside til w98. Jeg har tidligere haft skrevet til dem ang. at hjulet ikke virker i spil, og de anbefalede mig at prøve dette (selvom jeg kører w2k). Det virkede dog ikke, men det kan ikke skade at prøve for dig.