Avatar billede kurdo Novice
28. juni 2006 - 14:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hurtig/langsom Pinnacle 10?

hej, jeg har fået købt pinnace studio 10. men jeg ved ikke helt hvordan man gør en film hurtigere eller langsommere.. jeg har prøvet det i skolen. men det er længer siden. kan nogen hjælpe?
Avatar billede kkc Nybegynder
29. juni 2006 - 22:12 #1
Såfremt det er tale om en DK version kan du fra menuen Værktøjskassen vælge Tilføj videoeffekt og her vælge standard RTFX => hastighed
Avatar billede kurdo Novice
30. juni 2006 - 09:32 #2
kkc hvis du ikke havde skrevet det som kommentar kunne du have fået point. tak. det var sådan. hvis du vil have point, så skriv lige noget som svar. :).
Avatar billede kurdo Novice
13. januar 2008 - 02:50 #3
lukket