Avatar billede moore Nybegynder
27. juni 2006 - 21:22 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Logo til hjemmeside

Hej
Sidder og skal igang med at tegne en ny hjemmeside.
Men mangler et logo/top-logo til siden. Og er sikker på i grafik-guruer kan hjælpe.

Lidt krav til det.

Højde :  100 pixels
Længde : 1024 pixels

Det som der skal stå er :

"The Reflections - Akustisk Rock'N'Roll"

Billedet må gerne "ose" af akustisk rock'n'roll, da der er 3 i bandet. 2 på akustisk guitar og 1 på en bas.
Baggrundsfarven på hjemmesiden er hvid.

Havde selv tænkt lidt på. (dog er det i 3D, og det behøver det ikke at være). At teksten på billedet, så ud som om, at der var nogle spot-lights som lysede ned på det, og med et par akustisk guitarer koblet sammen med det hele.

Håber folk kan forstå hvad jeg skriver *GGG*

Mvh
Thomas
Avatar billede dddboberg Nybegynder
28. juni 2006 - 17:24 #1
jeg ville benytte nogle billeder af bandet.
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
28. juni 2006 - 20:56 #2
Jeg kan foreslå noget i retning af det jeg har lavet på http://www.skjernlavprisbiler.dk/
supleret med et sort/hvid billede af bandet (i stedet for bilen).
Mvh. juhlefar
Avatar billede dddboberg Nybegynder
28. juni 2006 - 21:06 #3
min mail er dddboberg@hotmail.com
så kan du sende mig nogle billeder af bandet så sender jeg et forslag til dig.
Avatar billede helle100 Nybegynder
28. juni 2006 - 21:50 #4
Et par bud: http://rapidshare.de/files/24399502/TR-banner-1.jpg.html
Tryk på "Free" i bunden, så kommer de
Avatar billede dddboberg Nybegynder
28. juni 2006 - 22:02 #5
jeg tenker på noget somdet her bare med billeder af bandet
http://rapidshare.de/files/24400632/the_reflektion.jpg.html
Avatar billede dddboberg Nybegynder
28. juni 2006 - 22:02 #6
Tryk på "Free" i bunden
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. juni 2006 - 07:37 #7
Avatar billede moore Nybegynder
29. juni 2006 - 08:35 #8
Skal nok få taget et par billeder af bandet. Men ellers nogle pæne bud som er herinde.
Dog, som jeg vist skrev, så er baggrundsfarven på hjemmesiden HVID.. Så logoet må godt enten være hvidt eller have en eller anden form for overgang.
Avatar billede helle100 Nybegynder
29. juni 2006 - 08:50 #9
Avatar billede moore Nybegynder
29. juni 2006 - 09:09 #10
Hej Helle

Har du mulighed for at få de her 2 akustiske guitarer ind i stedet for de andre.

Den her på højre side af billedet.
http://images.misupply.com/products/original/Gibson/48604.jpg

Og den her på venstre side..
http://www.taylorguitars.com/guitars/t5/feature/Models.aspx?model=standard
Avatar billede helle100 Nybegynder
29. juni 2006 - 09:45 #11
Avatar billede moore Nybegynder
29. juni 2006 - 18:10 #13
Helle :
Kan du lave sådan, at billedet til højre, bliver lige så stort som det andet. Dvs., så man også kun ser kroppen på den guitar til højre :)??
Avatar billede helle100 Nybegynder
30. juni 2006 - 00:28 #14
Avatar billede moore Nybegynder
01. juli 2006 - 10:33 #15
Helle: Ja.. det er noget lig det..
Jeg tester det lige når jeg kommer hjem fra jobbet. :)
Avatar billede moore Nybegynder
03. juli 2006 - 08:10 #16
Helle : vil høre om jeg må få dig på min msn.. ville være rart med en grafiker på sin msn :)..
min msn er: thomasnielsen_11@hotmail.com
Avatar billede helle100 Nybegynder
03. juli 2006 - 17:20 #17
jeg har tilføjet dig