Avatar billede fudge Nybegynder
27. juni 2006 - 17:31 Der er 8 kommentarer

TV-tuner til laptop

Hejsa
Jeg har en laptop som jeg ønsker at tage med mig på ferie i sommerhus. Sommerhuset har imidligertidigt intet tv så jeg leder med lys og lygte efter en tv-tuner til enten usb eller pcmcia, har prøvet gate2prices og edbpriser uden tilfredsstillende resultat, en af jer der kender/ved/har hørt noget som jeg evt. kunne bruge ?
På forhånd tak
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
27. juni 2006 - 18:50 #1
prøv i computercity

Pinnacle PCTV Hybrid Pro USB stick 320E
Varenr.37173
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2006 - 21:01 #2
Lidt nemmere at tage den på edbpriser :)

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=194981

Men http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=176233 var også en mulighed...
Avatar billede thov Forsker
27. juni 2006 - 22:28 #3
Det er vigtigt med både digital (DVB-T) og analog tuner (som f.eks. den Pinnacle).
De analoge sendere forsvinder efterhånden, så det vil være ærgeligt at stå med en ubrugelig tuner om 3-4 år.
En ordentlig antenne er også et must - den 'strikkepind' som følger med er ikke meget værd.
Mit Hauppauge HVR-900 finder 4 stationer på 'pinden', og 24 stationer på tagantennen (med forstærker).
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2006 - 23:20 #4
thov> du må bo i et såkaldt hul, for større antenne er normalt ikke nødvendigt.
Avatar billede thov Forsker
28. juni 2006 - 00:26 #5
Hehe.. Det gør ikke så meget, for de fleste stationer tagantennen trækker ind, er alligevel betalingskanaler og jeg har ingen dekoder. Jeg kan godt nøjes med DR1, DR2, TV2, 'anal'kbh og kanal4.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2006 - 10:41 #6
:)
Avatar billede fudge Nybegynder
18. juli 2006 - 19:10 #7
super med den john_stigers kom med svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juli 2006 - 19:52 #8
:)