Avatar billede cooglin Nybegynder
27. juni 2006 - 14:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af gprs

Dav kan man måske få lidt hjælp her med opsætning
af gprs på en mio 701a min udbyder er sonofon
Avatar billede darrich Novice
27. juni 2006 - 15:07 #1
Det nemmeste er at bruge Sonofons service til at opsætte det.

http://dms.sonofon.dk/sonofon/wizard.form;MTSESSIONID=GhtSKylDWZyyGgDp8SYLvrp0vnKT122C7cSSJcB3PMJlmv4h76JG!281993688

Klik ind på siden, indtast dit nummer og følg vejledningen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2006 - 20:47 #2
Avatar billede cooglin Nybegynder
28. juni 2006 - 12:11 #3
har prøvet med deres opsætning problemet er bare de ikke har en opsætning til mio 701a, så jeg tænkte der måske var en herinde, som kunne hjælpe
Avatar billede darrich Novice
07. august 2006 - 10:42 #4
Så skriv til Sonofon kundeservice. Havde selv et problem med en model omkring GPRS. Der gik et par dage, men fik en svar fra en tekniker, som løste problemet.

http://www.sonofon.dk/privat/kundeservice/kontakt_kundeservice/e-mail_til_kundeservice.shtml
Avatar billede bpv69 Nybegynder
27. august 2006 - 19:59 #5
Negativ de siger jeg skal finde en opsætning på nettet