Avatar billede meselv Nybegynder
27. juni 2006 - 10:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ang netnærksprinter

Jeg har en Minolta netværksprinter installeret over netværk, den har kørt fint på de 2 maskiner indtil forleden dag, da gik den offline på den ene computer, men kan stadig printe ud fra den anden computer . . . Jeg kan også fint ping til printeren fra den maskine som ikke kan printe ud . . I først omgang tænkte jeg bare at jeg kunne sætte den til online, men ak nej, for der hvor der burde stå online, står der offline, selvom printeren på den ene computer allerede står offline ?:( . . . Jeg har som sagt prøvet at installere den om etc . . . Nogle der kan hjælpe !?
Avatar billede darrich Novice
27. juni 2006 - 13:14 #1
tjek en er sat op til RAW
Avatar billede meselv Nybegynder
27. juni 2006 - 16:12 #2
Protokolen er sat til RAW :(
Avatar billede meselv Nybegynder
27. juni 2006 - 17:12 #3
Jeg har fundet fejlen, der er åbenbart en der har fået sat et flueben i config for port ved snmp !!!:)