Avatar billede jastr Nybegynder
27. juni 2006 - 08:07 Der er 2 kommentarer

Pocast portal

Hej Danmark,

Jeg søger en php programmør med erfaring indenfor mysql der er frisk på at oprette en ordentlig dansk podcast portal. jeg har gjort mig tankerne om hvordan vi gør det men mangler den praktisk del jeg kan selv stå for grafikken og hjælpe til med layoutet. Hvis nogen synes dette kunne være en sjov opgave med et evt. potentiale er i mere end velkomne til at skrive til mig enten her eller på jastr (a) iscan.dk
Avatar billede jastr Nybegynder
27. juni 2006 - 08:12 #1
Jeg undskylder for taste fejlen i overskriften der er selvfølgelig tale om en podcast portal.
Avatar billede ja_ Nybegynder
06. juli 2006 - 03:21 #2
Hvis dette er en betalt opgave, er du velkommen til at kontakte mig. Min e-mail-adresse er jakob@alminde.org. :)