Avatar billede allan_s Nybegynder
26. juni 2006 - 23:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Begrænsede eller ingen forbindelse ?

Hej derude, jeg har et problem som jeg meget gerne vil have løst, jeg har stofanet og sidder og skal have min pc koblet på, der er allerede 4 andre PCer på netværket og min er den 5, problemet er så bare at i Windows XP pro, siger netværkstingen nede i processlinien at der er begrænsede eller ingen forbindelse, og jeg synes selv jeg har prøvet at for at få det til at virke så den ikke siger det. Jeg forstår bare ikke hvad mere jeg kan gøre. Jeg håber på nogle hurtige svar fra nogle kloge hoveder eller bare nogle som har nogle ideer.
MVH. Allan Skjødt

Uddeler 200 points til den som kan hjælpe mig finde tråden i problemet.
Avatar billede allan_s Nybegynder
26. juni 2006 - 23:33 #1
Jeg har prøvet at gå guiden igennem og vret inde i CMD under ipconfig og kigge, og ændret min IP, men den siger stadige det samme, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre....jeg ville være DYBT taknemmelig hvis nogen gider komme med nogle ideer!
PLEASE help me!
27. juni 2006 - 07:14 #2
Hvis du i CMD boxen skriver
IPCONFIG /ALL
hvad står der så ?

(Paste her ind i tråden...)
Avatar billede allan_s Nybegynder
27. juni 2006 - 11:21 #3
Det hele er iorden nu, det var bare fordi at stofanet's server skulle genstartes før det kunne trædes i kraft. Men dr1, skriv svar så får du points!
27. juni 2006 - 14:20 #4
Ping...

Læg selv et [svar] og la' os dele...