Avatar billede betahelix Nybegynder
26. juni 2006 - 23:10 Der er 1 kommentar

IE fryser

Hej

Jeg har den sidste dag oplevet at når jeg går ind på sider som www.dsb.dk og www.arla.dk "fryser" ,min internet explorer imens den henter siden.
Jeg har prøvet at lade den stå længe, men den henter aldrig indholdet.
Jeg har prøvet at nulstille internet indstillinger, checket om jeg har den nyeste java og checket for opdateringer til IE, alt ude held.
Lukker jeg min browser på den "hårde måde" (taskmanager), kan jeg se den stadig "hænger" i systemet.
Lukker eller genstarter jeg min PC, får jeg besked om at et program ikke svare (f.ex Iexplorer - www.arla.dk).

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre... håber en kan hjælpe mig
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. juni 2006 - 23:15 #1
Hvad med at skrue op for varmen så ? :D

Ej..
Med internetindstillinger ved jeg ikke om det er dette du mener.
Prøv lige at slette cookies og midlertidige filer
Funktioner > Internetindstillinger
Slet cookies (ok)
Slet filer (slet alt offline indhold) (ok)
(ok)
Har været ude for at andre problemer har løst sig ved det...