Avatar billede cs-gamer Nybegynder
26. juni 2006 - 22:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikk komme ind nogen steder udover nogen små steder.

Kan ikk komme ind på ting som ligger på skrivebordet når jeg trykker sker der ikk noget, absolut intet, så hvis jeg venter lidt popper der en firkant med et udråbs tegn i og der står

        Run-Time Error'75':
        Path/File Acces Error

Når jeg prøver at åbne et program kommer der et program som hedder _minimo.exe frem hele tiden ved ikk om det normalt, og så forsvinder den igen efter at advarslen er kommet op.

Har prøvet SystemGendannelse men virker heller ikk.

Kan kun åbne Internettet Musik Filer, Video Filer, og denne computer men inde i denne computer kan jeg kun åbne mapper ingen andre ting. Og nede i højre side i bunden når jeg åbner computeren Kommer der kun Lystyrke, og Windows-Sikkerhedadvarsel frem, intet andet som steam og andre ting som kommer dernede.

Hvis nogen har et svar ville det være dejligt, siden jeg bruger min computer meget og nu ikk kan komme ind i  noget.
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
26. juni 2006 - 23:48 #1
Lige;) kan åbenbart godt komme ind i ting hvis jeg tager, Kør som, også fylder mit brugernavn ud.
27. juni 2006 - 07:20 #2
"...Windows-Sikkerhedadvarsel frem..." -> omhandlende hvad ?
27. juni 2006 - 07:21 #3
... ellers rul procedure her:
http://www.eksperten.dk/artikler/954

(Ikke nødvendigvis mig der følger op...)
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
08. april 2010 - 19:22 #4
Problem løst :)