Avatar billede madsenfc Nybegynder
26. juni 2006 - 20:03 Der er 3 kommentarer

Hjælp til dreamweaver?

Hey alle sammen...

Jeg er helt ny med Dreamweaver, og jeg mener HELT ny. Har arbejdet meget med frontpage før i tiden, men tænkte at jeg ville prøve noget nyt, med større potientale i.

Jeg vil gerne høre, hvordan de mest basale ing bliver lavet. Altså ting som baggrund, rammer og lignende. Alt kan burges. Og husk, jeg er helt ny, så ved ikke rigtig hvor alle de forskellige ting er.

Håber i vil bruge lidt tid på at hjælpe mig. 200 point på højkant!

På forhånd tak!
Avatar billede levich Nybegynder
26. juni 2006 - 21:12 #1
Avatar billede miss-g Seniormester
29. juni 2006 - 02:32 #2
Måske du kan bruge min side til noget:
http://www.multimedia.onbase.dk/

Foretrækker også selv Dreamweaver *S*
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
22. juli 2006 - 02:13 #3
Det BEDSTE - hvis du spørgter mig - er at sætte sig ned og læse en manual - for gang på gang får man brug for at slå op i den. Der er flere meget glimrende for begyndere.

Heine Lennart har skrevet en god én som min kæreste bladrer lidt i - den hedder "Tips og tricks til Dreamweaver 8", og så er den på dansk: http://www.globe.dk/Default.asp?action=detail&vare=FG294-3&section=&la=

Og jeg betragter dette som et fuldblods svar :)