Avatar billede aero Nybegynder
26. juni 2006 - 18:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

liste af programmer

Findes der er samlet site der præsenterer programmer mm. hvor man kan læse om dem.

altså professionelle programmer som Office 2003, Dreamweaver MX, Alchole 120% osv osv. altså til forskelligt brug.
Avatar billede sebastian_1993 Nybegynder
26. juni 2006 - 19:26 #1
Hej.

Ja der er download.com, i søge boksen makere du under kategorien "Softwere"
Derefter skriver du i søgeboksen hvad du mangler.
Men jeg tvivler stærkt på at der er en fuld version der er gratis. Ellers kan du også fine et Microsoft Katelog.

Mvh Sebastian.
Avatar billede sebastian_1993 Nybegynder
26. juni 2006 - 19:26 #2
Hej.

Ja der er download.com, i søge boksen makere du under kategorien "Softwere"
Derefter skriver du i søgeboksen hvad du mangler.
Men jeg tvivler stærkt på at der er en fuld version der er gratis. Ellers kan du også fine et Microsoft Katelog.

Mvh Sebastian.
26. juni 2006 - 22:44 #3
http://www.download.dk
http://www.tucows.com/

Der er masser at små hæfter i din lokale bogbiks/posthus - check dem også...
04. juli 2006 - 19:16 #4
(Hvad endte denne tråd med?)