Avatar billede lasling Nybegynder
25. juni 2006 - 20:37 Der er 3 kommentarer

macbook med trådløs til sandberg router

hej eksperter
her på fredag skal jeg købe en macbook... og som i ved er der airport extreme i... og jeg har en trådløs router (sandberg)

så jeg ville høre om de 2 ting kan fungere sammen??
Avatar billede egonspock Seniormester
25. juni 2006 - 21:56 #1
Jeg har kun erfaring (god, forstår sig) med trådløse routere fra Asus, Netgear, Linksys, 3com og en del netværk, hvor jeg ikke kender producenten, så umiddelbart vil jeg ikke være bange for at sige at det "nok bare virker". Men der kan selvfølgelig være en produktionsfejl i en ting, som først ses når du får din Macbook og jeg har aldrig - vidende - været på et Sandberg-netværk.
Avatar billede dddboberg Nybegynder
26. juni 2006 - 12:51 #2
hvis din router er 802.11g  802.11b så burde den bare virke.
men officielt er mac ikke supported.
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
03. juli 2006 - 17:56 #3
rigtig nok, men der kan være problemer med koderne til windows netværk, med hexidecimal og ascii, men det er somregl ikke et større problem, men det sker, og det kan fixes, så jeg vil også umiddelbart sige, order to go.