Avatar billede corleon Nybegynder
25. juni 2006 - 20:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ved ik hvor min hardisk er

jeg har en hardisk fra travelstar eller hitachi men der stå en hjemmeside.. www.hgst.com.. nå jeg tilslutter den ned på hjørnet står der fundet ny hardware.. og nu er den klare til at køre...

har prøvet at går ind i denne computer og administre.. men den står der ikke...... har bruge for den :(  help me please
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2006 - 20:16 #1
Er det en SATA disk?
Avatar billede corleon Nybegynder
25. juni 2006 - 20:19 #2
hehe.. undskyld men hvad er en sata....
Avatar billede evers- Nybegynder
25. juni 2006 - 20:53 #3
Prøv at gå ind i "Kontrolpanel" og derefter vælger du "Administration" og så går du ned i "Diskhåndtering". Tjek om din harddisk ikke skulle stå på listen med sådan et "advarselstegn" ved (tror jeg). Så skal du bare højre klikke på den og oprette en partition til harddisken.
Avatar billede corleon Nybegynder
25. juni 2006 - 21:08 #4
nej den stå ikke på diskhåndtering liste........

er der noget andet jeg kan gør
Avatar billede evers- Nybegynder
25. juni 2006 - 21:12 #5
Tjek om din BIOS kan finde den.
Avatar billede evers- Nybegynder
25. juni 2006 - 21:13 #6
Arh sorry. Så lige at du skrev, at den sagde at den havde tilføjet ny hardware osv. Så kan BIOS vel også finde den. Bare glem det :)

Men er det en SATA harddisk? Altså hvilket kabel er din harddisk tilsluttet med? De flade og brede IDE-kabler, eller et mindre og typisk rødt SATA-kabel?
Avatar billede dragonknight Juniormester
25. juni 2006 - 21:23 #7
Er det en acer aspire 3620, så ikke en SATA disk.
Avatar billede corleon Nybegynder
25. juni 2006 - 21:24 #8
en usb.. den har 2 hoveder til pc.. kabel er gemsigti...