Avatar billede npm Nybegynder
25. juni 2006 - 17:36 Der er 5 kommentarer

IKon i bundlinjen ved Zonealarm?

Jeg har downloaded zonealalrm på en bærbar jeg har købt, men det lille ikon med røde/grønne "bølger" kommer ikke frem i bundlinjen. Hvordan får jeg det frem?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. juni 2006 - 17:41 #1
Du har samme problem som brugeren her -> http://www.eksperten.dk/spm/715806

Afinstaller din version af Zonealarm, genstart, og installer den version jeg linker til i tråden, så skulle det virke
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. juni 2006 - 17:45 #2
Jeg vil også anbefale, at du sletter denne nøgle i regedit, inden du geninstallerer:

Nu skal du i registreringsdatabasen. Vejledning her http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3441

Husk backup.

Du skal klikke dig frem til denne nøgle:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Zone Labs

Højreklik på nøglen Zone Labs, og slet den. Hvis den ikke vil slettes, så højreklik igen, vælg tilladelser, og tag fuld kontrol over den.
Avatar billede npm Nybegynder
26. juni 2006 - 20:11 #3
Super! Det virker. Mange tak
npm
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
26. juni 2006 - 20:13 #4
Velbekomme :)
Avatar billede gurly Praktikant
20. februar 2007 - 17:56 #5
du har ikke givet point til forevernewbie, så ville der stå "accepteret svar"