Avatar billede mull3 Nybegynder
25. juni 2006 - 17:19 Der er 3 kommentarer

Simpelt program!

Vil høre om der ikke var en gæv gut, som kunne lave et program til mig så når den fandt en bestemt farve på din skærm sagde den en lyd, og så evt. med en color picker, så man hurtigt lige kan vælge den.
Bonus ville være hvis man selv kunne vælge lyd. :)
Avatar billede martin_moth Mester
27. juni 2006 - 11:11 #1
Tror du selv skal komme med et udspil - eksperten er til for at hjælpe folk på vej, ikke lave noget fra bunden af...

Til det kan du kikke på http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/Andre/
Avatar billede rynke10 Novice
03. juli 2006 - 04:47 #2
Hvis farven skal fordefineres, så har man vel ikke brug for en colorpicker, da man kender den i forvejen ;-)
Avatar billede mull3 Nybegynder
03. juli 2006 - 06:23 #3
Har et program som jeg godt vil have lagt det ind i. Hvis det er en som har tid og gider, så mail mig på mull3@hotmail.com