Avatar billede esoulman Nybegynder
25. juni 2006 - 11:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Navn på sang - fascination??

Jeg har hørt en sang hvor en mand og kvinde synger skiftesvis om fascination. Noget af teksten går sådan..

We live in fascination, it's just a way we feel..

osv..

Lydklip af sangen ligger her, optaget med mobil fra radioen.
http://kaffe.users.whitehat.dk/lyd.amr

Ved ik lige hvordan jeg skal konvertere lyden til wav, håber nogen har quicktime så de kan høre den.
Avatar billede esoulman Nybegynder
25. juni 2006 - 11:15 #1
Den er meget frisk på beatet og der er gang i den.
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. juni 2006 - 14:24 #2
det er nu nok Alphabeat du tænker på :) super godt dansk band :) deres lille hjemmeside findes på myspace

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=73504188
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. juni 2006 - 14:25 #3
før kendt under navnet sodastar :) hvis der er den vej du har hørt dem
Avatar billede esoulman Nybegynder
26. juni 2006 - 22:41 #4
Ejjjjj, tusind tak for linket og det hele triple-x!! You made my day :)
Avatar billede esoulman Nybegynder
26. juni 2006 - 22:41 #5
Læg gerne et svar
Avatar billede esoulman Nybegynder
22. oktober 2006 - 10:44 #6
.