Avatar billede kudskjensen Nybegynder
24. juni 2006 - 18:14 Der er 5 kommentarer

installation af Typo3

Jeg har  besluttet mig for at mit nye site skal bygges i Typo3.
Jeg er privat person, har ingen pengen, men søger en person vil hjælpe mig med at installere det nødvendige på mit webhotel.

søger desuden en person som vil hjælpe mig med opsætningen og opbygge den nødvendige funktionalitet. Hører også meget gerne fra en som kan lave et fedt Typo3 Templates.

Jeg ligger selv indhold på.....Der er masser af point...!!!
Avatar billede kudskjensen Nybegynder
24. juni 2006 - 18:44 #1
Mit webhotel er hos Surftown.dk

Jeg søger en som kan lave en god og grundig holdbar installation.

Jeg har en interesse i det som hedder klynger a la Silicon Valley i USA.

Jeg har lavet en hjemmeside fordi-

-          jeg vil fortælle om min viden om hvordan disse opstår

-          jeg vil arbejde videre med at forstå hvordan de opstår og udvikles og påvirkes

-          udvikle en egentlig teori på feltet.

Emnet er relateret og relevant for vækst/beskæftigelse og konkurrenceevnen for Danmark i fremtiden.

Da der ikke var et mødested for interesserede tænkte jeg at jeg laver et Klyngecenter.

Formålet med klyngecenter.dk var at

- skabe et mødested for de som gerne vil møde andre virksomheder som gerne indgå i klynge udviklingsprojekter.

-          Gøres ved hjælp af man opretter en brugerprofil som man tilmelder nogle områder/emner så andre kan få en fornemmelse af hvem du er og hvad din motivation / interesse er.

-          Profilen knyttes så på nogle grupper. En gruppe består feks at 10 virksomheder som gerne vil finde udviklingsprojekter inden for f.eks sikkerhedsudstyr. Gruppen får sin egen lille community som er en slags hjemmeside som kun medlemer af gruppen kan se og læse og skrive i. Det kan være word filer de selv oploader, billeder, og referater eller et diskussions fora samt en mødekalender og gruppens aktiviter. Hvis gruppen ønsker det kan redaktøren af gruppen eller administrator tillade at noget indhold kan læses af ikke-medlemmer.

-at skabe aktiviteter som gør at virksomheder mødes og kan se potentiallet iat være i en klynge og der vil gerne vil indgå i et projekt, hvor man tilskynder at de rigtige processer kan opstå og at der via fælles projekt insats skabes ”nye veje og miligheder samt synergi effekter”

- Forskning af klynge fænomener

                - teori grupper fra interessenter som har viden på området

- i gangsættelse af udviklings og innovationprocesser og projekter

- samarbejder i en region eller brache eller netværk

Etc.

Jeg har forsøgt at opbygge en portal-hjemmeside med Fora/debat/diskussioner/blogs og med Grupper/Communities og med forskellige tilmelding til forskellige E-mail nyhedsbreve. Derudover har det været ambitionen at lavet et site som kunne håndtere indhold eller content alt efter hvem man var logget på som dvs efter en brugerprofil og et rettighedsstyrrings modul. Se http://www.kudskjensen.dk

Jeg er ikke en kunde. Jeg har ingen penge. Jeg er en privatperson som vil starte et netværk op, uden egen vinding, kun drevet af min interesse for området. Jeg har pt beskæftigelse i en helt anden branche og arbejder altså med noget helt andet.
Jeg søger hjælp til at få installeret funktionerne som muliggør at indhold kan styrres efter tid, brugerlogin og at man kan lave indhold efter rettigheder.
Jeg ved godt der er tale om et stort projekt, men jeg satser og er ambitiøs.
Avatar billede kudskjensen Nybegynder
24. juni 2006 - 18:44 #2
Den direkte adresse er http://kudskjensen.dk/da/klyngecenter/ til det nuværende site
Avatar billede kudskjensen Nybegynder
24. juni 2006 - 19:12 #3
Mit webhotel kan håndtere php.
Avatar billede kudskjensen Nybegynder
24. juni 2006 - 19:14 #4
Håber jeg får en henvendelse fra en person som ved noget om servere, php og websiteprogrammering og installation og CMS.
Avatar billede jck_true Nybegynder
25. juni 2006 - 21:39 #5
Kan godt hjælpe dig med det.
Vil dog anbefale et andet system end Typo3 da dette godt kan være lidt besværligt og arbejde med.
Istedet vil jeg anbefale Exponent CMS et system jeg selv har været involveret i et stykke tid.
Skriv en mail på
jck_true @ nerdshack . com //fjern mellemrum
Eller Messenger
jck_true @ hotmail . com