Avatar billede simonbrask Nybegynder
24. juni 2006 - 14:59 Der er 5 kommentarer

Skal have lavet design som skal passe til koden

Hej, jeg har lige overtaget www.Wellebob.dk
Men vil gerne skifte design, kan jeg godt lave et design som som passer på koden, så jeg ikke behøves kode om?

Så jeg bare ligsom skifter theme, så jeg ikke behøves kode om, men bare kan fyre designet ind istedet for det oprindelige der er nu.

Hvis jeg kan design et som passer til koden, hvordan så? Kan godt design i photoshop osv. men skal det gøres i nogen spiceal størrelse eller ?

Mvh. Simon Brask
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2006 - 15:16 #1
Ja, altså hvis du er træt af blå kan du jo godt lave siden om, men stadig beholde samme skelet. Det kan stort set gå hen og blive lige så omfattende som at starte forfra.
Avatar billede stone Forsker
24. juni 2006 - 15:17 #2
tak skæbne en masse hit den side har ssss

det vil være for besværligt at tilpasse et nyt design til den side.... gem de ting fra siden du vil beholde og så implementere i dit nye design.
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. juni 2006 - 15:19 #3
Det kommer lidt an på hvordan det hele er lavet i koden, men i bund og grund kan du jo altid skifte design.

Som madsrh123 siger kan det blive et større arbejde, men det afhænger jo af hvordan koden er sat sammen i dag om det lige er til at skifte designet eller om kode og design er smidt sammen i en skål og rørt sammen..
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. juni 2006 - 15:21 #4
En anden lille ting er at mange af dine billeder ikke helt funker
Avatar billede simonbrask Nybegynder
24. juni 2006 - 16:42 #5
Tak skal i have, - Det er serveren fra danskewww.com der fucker op, ved ikke hvordan jeg laver det.