Avatar billede radiohead Nybegynder
24. juni 2006 - 14:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vudering af portfolio/legeplads

Heya
Så fik jeg lidt tid/lyst til at prøve kræfter med en ny personlig side.
Har leget lidt.. Måske er det blevet lidt for eksperimentalt. :)

Vil gerne have noget konstruktiv kritik. Ting jeg kan arbejde på?

http://test.digitaleye.dk/
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. juni 2006 - 14:49 #1
Jeg er opmærksom på den "spændende" fejl i gæstebogen ved brug af Firefox... Det må jeg se på engang.
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. juni 2006 - 14:50 #2
ahh, smart.. Tak for hjælpen hvem det så end er :)

HTML-encode :)
Avatar billede mjl Nybegynder
24. juni 2006 - 17:25 #3
Denne linie ...

".... Her kommer nogle af minde seneste projekter...  ...."

Bør lyde ...

Her kommer nogle af mine seneste projekter...
Avatar billede mjl Nybegynder
24. juni 2006 - 17:26 #4
og ...

kommer primært til at fungerer

kommer primært til at fungere
Avatar billede mjl Nybegynder
24. juni 2006 - 17:27 #5
:) ellers flot side, da !

God weekend !
Avatar billede radiohead Nybegynder
24. juni 2006 - 17:54 #6
Så skulle det være rettet. Tak! ;)
Avatar billede 4262sandved Nybegynder
24. juni 2006 - 21:13 #7
syntes at teksten ud for ikonerne er udtydelig
Avatar billede radiohead Nybegynder
26. juni 2006 - 14:18 #8
Takker, det er taget til efterretning.
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. juni 2006 - 18:54 #9
Vi skal lige have afgivet nogle point her...! :)

Synes i farverne(den grønne) er for skarp?

Deler i sandved's mening om, at de små overskrifter er for utydelige?

Andet?

Kom glad... Håber på nogle flere guidelines. Man stirrer sig efterhånden blind på det, når man har siddet med det i uger.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. juni 2006 - 23:24 #10
Førstehåndsindtryk:
Dejligt. Den grønne lime farve og de lyse farver gør mig glad. Jeg bliver stimuleret af de mange muligheder, det føltes som et kæmpe ta-selv-bord på d'angleterre. Hunden er fantastisk, og godt integreret, flere af disse sjove små gimmicks.

Jeg bryder mig ikke om integrede scrolls, det er ikke for sjov at jeg har 1600 pixels i højden på min skærm.

Jeg bryder mig ikke om når folk klasker store iconer på med "valid css" og "valid html". Det er som at sige: "se på mig, jeg kan kode korrekt efter standarder, jeg er nørd". Reelt set har dine brugere INTET at bruge de store ikoner til.

Jeg kan lide den.
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. juni 2006 - 23:33 #11
Tak gizmo... Useful info.

Jeg har selv overvejet de der scrollbars meget.. Jeg skal nok have gjort noget ved dem. Nu er det i hvert fald lagt i tænkeboksen! :)

Angående de der html/css validators.. Opgaven er noget der skal afleveres på et tidspunkt under min uddannelse, og så er det måske ok at have dem på indtil da. Men de bliver fjernet på et tidspunkt.

Tak for det!
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. juni 2006 - 23:34 #12
Jeg accepterer fornuftige svar i morgen :)
Avatar billede hsrg_dk Nybegynder
24. juli 2006 - 11:59 #13
Jeg syns det er et fedt design, og fed måde det er sat op på, men jeg savner lidt at få et nærmere kig på dine projekter. Fx. link til siderne hvor indholdet muligvis er på :)

Men fedt site !