Avatar billede stefmeister Nybegynder
24. juni 2006 - 12:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Studio 10

Hej

Jeg har købt et MiniDV kamera og Pinnacle Studio 10, har har hentet min film ind osv. og skal nu til at klippe og lign. Så har jeg bare et spørgsmål, til en der kender lidt til programmet - hvordan får man den til at afspille en film langsommere? Jeg har fjernet lyden og selvstændigt lagt en lydfil over - men nu vil jeg gerne have filmen til at køre i en slags slow-motion - nogen der ved hvordan?
Avatar billede stefmeister Nybegynder
24. juni 2006 - 12:39 #1
Argh... doh - bare mig der ikke kan finde ud af at læse - det stod jo nærmest foran øjnene på mig.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
24. juni 2006 - 12:39 #2
lukker
Avatar billede mjallo Nybegynder
18. august 2006 - 17:46 #3
prøv at kikke lidt på denne side : www.davk.dk

Der er mange der bruger Pinnacle 10, og der har de et godt forum til spørgsmål.