Avatar billede bmelgaard Nybegynder
24. juni 2006 - 10:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Linksys Access Point WAP54G - fejl med password

Jeg har en Linksys Access Point WAP54G der har virket helt upåklage indtil i går. Mine trådløse enheder kunne pludselige ikke kommunikerer (mit kabel netværk fungerer fortsat uden problemer). Jeg forsøgte at komme i forbindelse med WAP via 'setup.exe',men kunne ikke anvende mit password (den meldte at det var forkelt). Jeg blev selvfølgelig i tvivl om jeg på et eller andet tidspunkt havde ændret password, så derfor valgte jeg at reset WAP, hvorefter WAP skulle ændre sig til fabriksindstillingen og password skulle være 'admin'. Herefter har jeg hver gang fået følgende melding:

'Access violation at address 004864BB in module ’Setup.exe’. Read of address FFFFE0C.'

Jeg har downloaded seneste setup wizard fra Linksys.com - men uden resultat. Jeg har forsøgt fra en anden PC'er men med samme resultat.

Er der en eller anden der har et godt tips - jeg har været på nettet, men er ikke blevet ret meget klogere .... ???
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. juni 2006 - 13:06 #1
Prøv at resette WAP, men denne gang holder du knappen inde i 10 - 15 sekunder, og der skal være strøm på routeren.

På en af de maskiner der er koblet på routeren med kabel, kan du Start > Kør skriv cmd og tryk enter > skriv ipconfig og tryk enter. Den vil nu liste en Standart Gateway, som er din router, og den IP adresse der står ud for denne, kan du skrive i Internet Explorer's adressfelt og tryk enter. Nu er du kommet ind i routerens opsætning.

Hjælper dette ?
Avatar billede bmelgaard Nybegynder
24. juni 2006 - 19:46 #2
Langt hen ad vejen. Jeg fandt yderlig hjælp andet sted på nettet og sammen med dit tip kom jeg i land (fik kontakt til WAP og kunne konfigurere). Det trådløse netværk med WAP virker nu igen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. juni 2006 - 20:26 #3
Det var da dejligt at høre.  ;-)