Avatar billede mandunderbord Nybegynder
23. juni 2006 - 15:40 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Genaktivering af norton internet security 2006

Hej alle sammen

Jeg er meget i tvivl om hvordan man genaktiverer Norton Internet Security 2006 efter en formatering. Formaterer man bare, og installerer programmet, og derefter aktiverer ligesom man gjorde det første gang? Jeg har ikke formateret endnu, for jeg vil gerne høre om der er nogen speciel kode man skal skrive ned inden man formaterer.

Please hjælp en eller anden..

Mvh Mandunderbord
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. juni 2006 - 15:48 #1
Jeg har købt/downloaded mit på internettet, og der får man en bekræftigelse med en aktiveringsnøgle.
Efter en formatering indtaster jeg blot aktiveringsnøglen igen, og den er aktiv.

Har du købt en CD i en butik med NIS 2006, så må du også have en aktiveringsnøgle, du kan bruge.
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
23. juni 2006 - 15:55 #2
Først og fremmest mange tak for det hurtige svar!

Jeg har fået en produktnøgle med hvis det er den du mener?
Avatar billede TheJoker Juniormester
23. juni 2006 - 15:57 #3
Du skal bare installere skidtet igen. Jeg har dog oplevet at den kan ære låst inde hos symantec. Hvis dette er tilfældet så vil den melde det under aktiveringen og der vil være et link til en side med tlf nr til div. support steder i verdenen. Inkluderet i DK. Dem ringer du til, giver dem nøglen og de låser op for den igen.

Men en reinstallering burde være nok.
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. juni 2006 - 18:00 #4
Ja, anvend du blot den, så vil den verificere sig hos Norton under installationen, og opdatere sig selv.
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. juni 2006 - 18:35 #5
Hvis det er XP du skal geninstallere, så installerer du XP, installerer bundkortsdriver, installerer XP SP2 hvis den ikke er på din XP CD. Først nu kobler du maskinen på nettet, og installerer NIS 2006. Tilsidst installerer du drivere til de enheder der endnu ikke er installeret drivere til.

Så har du ikke XP SP2 på din CD, er det en god ide, at downloade den, og lægge den over på en CD, så du kan installerer den uden at være på nettet.
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
29. juni 2006 - 14:50 #6
Mange tak for svarene