Avatar billede ishoey Nybegynder
23. juni 2006 - 08:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre titleliniefarve eller baggrund i XAL windows version

Hej.
Jeg har nogle brugere i varemodtagelsen, der logger på med foskellige brugerid'er alt efter hvilken afdeling de skal modtage vare for.
Dette gør de for at Lagersted og afdeling m.m. skal passe til hvem de modtager vare for.
Mit problem er at de i mellem roder rundt i de forskellige bruger id'er og dermed modtager vare på de forkerte lagersteder.
Mit spørgsmål er om man på en eller anden måde kan ændre skærmbillede udseendet så de har en mulighed for at kende forskel på hvilken bruger de har logget på med.
Det skal være selve concorde apllikations billedet der skal ændre udseende, ikke kun et enkelt skærmbillede.
Eller hvis nogen har en anden smart og brugervenlig idé til hvordan det kan løses ville det ogsåvære fint.
Mvh.
Claus.
Avatar billede mariaf Juniormester
23. juni 2006 - 17:50 #1
De er nødt til at lære det rigtigt, nemlig ved at angive den afdeling, der skal modtage. Grunden til dette er, at når I bliver opdateret, kan man kun anvende sin eget login til C5, og ikke skifte efter behov.
Det er også meget billigere at lære dem at varemodtage korrekt frem for at betale en programmør for at sætte nogle farver på, der alligevel ikke giver nogen sikkerhed.
Avatar billede ishoey Nybegynder
08. august 2006 - 10:28 #2
Problemet er at der er lavet et hav af tilretninger, baseret på den afdeling en bruger er tilknyttet, dvs. den kode der bliver afviklet varierer alt efter hvilken afdeling eller hvilket lagersted en bruger er tilknyttet.
så jeg må afvise dit svar, men tak for input.
Avatar billede ishoey Nybegynder
08. august 2006 - 10:29 #3
Problemet er at der er lavet et hav af tilretninger, baseret på den afdeling en bruger er tilknyttet, dvs. den kode der bliver afviklet varierer alt efter hvilken afdeling eller hvilket lagersted en bruger er tilknyttet.
så jeg må afvise dit svar, men tak for input.
Avatar billede ishoey Nybegynder
24. august 2006 - 11:54 #4
Der er åbentbart ingen løsning, så jeg lukker spørgsmålet.