Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
10. maj 2001 - 12:35 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Download....

Hej...

Jeg er ved at lave en hjemmeside (www.counter-world.8k.com) i FrontPage 2000! Men jeg synes at siden skal peppes lidt op med noget fed grafik!
Mit Problem er følgende:
Jeg har ikke flash er et lignende program til at lave det! Det i skal hjælpe mig med er at finde et sted hvor jeg kan downloade et sådan program gratis!
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
10. maj 2001 - 12:37 #1
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
10. maj 2001 - 13:01 #2
Det er jo ikke en prøve version jeg er ude efter!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. maj 2001 - 13:04 #3
kaspernygaard> Det er forbudt at henvise pirat software på eksperten. Der er ingen begrænsninger i trial versionen, men den kun virker i 30 dage.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. maj 2001 - 13:05 #4
kaspernygaard> Det er forbudt at henvise til pirat software på eksperten. Der er ingen begrænsninger i trial versionen, men den kun virker i 30 dage.

/per
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
10. maj 2001 - 13:07 #5
hoejrup> Ja, den varer kun i 30 dage og det er ikke nok for mig da jeg skal bruge i længere tid! Derfor hvis jeg ikke kan få Flash (evt. en ældre version) gratis, ja så må jeg have et andet program!
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
10. maj 2001 - 13:10 #6
hoejrup> Hvis du synes jeg går over grænsen! Ja så kan fortælle dig at min faster arbejder for MacroMedia! Der fik du den!
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
10. maj 2001 - 13:29 #7
kan du så ikke bare fedte dig til en version?
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
10. maj 2001 - 13:41 #8
Det var måske en ide! Men hvis det var muligt, så ville det nu være lettere at hente en fra nettet!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. maj 2001 - 13:52 #9
kaspernygaard> Jeg kender også nogen der arbejder for Macromedia. Men du tænker sikkert på Supply Service i Herstedøster.

/per
Avatar billede well_r Nybegynder
10. maj 2001 - 13:56 #10
Hvis du vil have Flash i mere end 30 dage..sååååååå lav en backup af din pc før du installerer det.. og hver måned så restore\'r du den :)

Det mener jeg ikke er ulovligt..vel?
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
10. maj 2001 - 13:58 #11
Jo det er, hvid du læser licensaftalen. Du må ikke bruger programmet i mere end 30 dage. Men hey, jeg er sku ligeglad.
Avatar billede well_r Nybegynder
10. maj 2001 - 13:58 #12
hmm..ups..så kom jeg vist til at henvise til noget jeg ikke måtte.. Doooooooo\'H.. :(
Avatar billede qzar Nybegynder
10. maj 2001 - 15:08 #13
Kaspernygaard den med din faster holder da vidst ikke helt i længden. Hvis din faster arbejdede for Macromedia havde du slet ikke stillet dette spørgsmål!

Avatar billede hotpop Novice
10. maj 2001 - 16:58 #14
kaspernygaard> arbejder din faster for macromedia??? Hvad f..... skal vi bruge det til? Du får os alligevel ikke til at linke til noget som slet ikke er udgivet i gratis version!
Avatar billede qzar Nybegynder
10. maj 2001 - 17:00 #15
HANS moster arbejder da heller ikke for M
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
10. maj 2001 - 20:07 #16
hoejrup> Nej, det er ikke bare på Supply Servise Herstedøster! Hun arbejder inde i programmeringsafdelingen i København!

qzar> Hold da helt k...ft hvor du er en n..r! Bare fordi at der ikke er nogle i din familie, som er blevet til noget særligt! TABER! Jaaaah, suk, men sådan nogle vil jo altid være missundelige!

Nååå, men ikke mer\' om den taber! Nu til spørgsmålet! Grunden til at jeg ikke bare kan få Flash af min faster, er at MacroMedia er delt op i 2 firmaer. Et der fremstiller varene og et der sælger dem. Nu er det sådan at min moster arbejder i den afdeling der fremstiller dem! Og de kan ikke bare udenvidere få gratis udgaver at det andet (det er imod loven)! Jeg ved det er indviklet, men sådan er virkeligheden nu engang skruet sammen! Og hvis den lille TABER gerne vil vide hvad hun hedder, så kommer det her: NINNA NYGAARD

MVH Kasper Nygaard
Avatar billede qzar Nybegynder
10. maj 2001 - 20:11 #17
Nu vil jeg beherske mit sprog som jeg har fået at vide tidligere: Hvis der ikke var nogen i min fammilie der var blevet til noget så sad jeg nok ikke foran de computere som jeg gør nu. Men jeg vil ikke sidde her og blære mig ligesom visse andre. Jeg ringer til macromedia danmark imorgen og hører lidt omkring Ninna Nygaard og evt snakker med hende hvis hun da er til at få fat i!
Avatar billede red_eagle Nybegynder
10. maj 2001 - 20:21 #18
qzar>>LOL ;)
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
10. maj 2001 - 20:27 #19
gzar> Det ville nok være lidt dum at ringe i morgen! Det er Bededag! Men prøv du bare! Hvis du får fat på hende så hils hende fra mig!
Avatar billede qzar Nybegynder
10. maj 2001 - 20:28 #20
Oki !
Avatar billede technohead Nybegynder
11. maj 2001 - 08:25 #21
kaspernygaard:>>

Hvor lam kan man værre ?

citere lige:

\"Nu er det sådan at min moster arbejder i den afdeling der fremstiller dem! Og de kan ikke bare udenvidere få gratis udgaver at det andet (det er imod loven)!\"

Hmm.. det er imod loven.. haha.. det fatter du jo så åbenbart ik helt var ?

Hvorfor i he.... skulle vi så hjælpe dig med at finde et link hvor du kan downloade det ?

Og min egentlige pointe.. Hvis Ninna Nygaard som du jo er i fammile med arbejder for macromedia, fatter jeg ik du vil stjæle fra hendes \"arbejdsplads\" inkomst, da det jo i sidste ende kan betyde krak i økonomien for macromedia hvis alle tænker som dig...

Og sidst men ikke mindst... PAS PÅ, Eksperten har din IP, og jeg kan være en led satan da jeg har en ven der arbejder for software politiet.. bare så du ved der også findes \"onde\" folk i denne verden, og at jeg agter at lade det gå videre til min ven hvis ik du stopper!

Og til jer andre.. Rart at se i ikke lader jer narre af en der ik kan se problemet i \"fri software kopiering\", for det betyder i bund og grund firmaerne må sætte priserne op for deres ting for at indtjene pengene der blir \"stjålet\" for. Så software kan klart blive billigere hvis eller alle ville stoppe ulovlig software kopiering.

Kald mig en led satan eller hvad du vil, men ville du ik blive sur hvis du lige havde lavet noget så enkelt (i hvert fald i forhold til programmeringen af FLASH), hvis jeg kopierede en vildt fed hjemmeside du lige havde fået bakset sammen ?  Eller bare lige kopierede noget andet du havde lavet...

Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
11. maj 2001 - 14:07 #22
technohead>> OK, jeg lavede en skrive fejl! Det må du meget undskylde!
Du må meget undskylde at jeg ikke vidste at der ikke fandes en gammel gratis udgave af Flash!
Prøv lige at læse en af de mange kommentarer, jeg har skrivet! Stort set alle gange har jeg skrevet at hvis der ikke fandes en gratis version af Flash ja, så måtte i prøve at finde et andet!
Idiot!! ER DU I FAMILIE MED \"QZAR\"!
Avatar billede technohead Nybegynder
11. maj 2001 - 18:27 #23
kaspernygaard:>> OK min fejl... var møg træt da jeg læste alle indlægene, og kan godt se at jeg har fået det hele rodet sammen. (eks. \"well r\" s første kommentar).

Det er nemlig heller ik lovligt.

Og nææh, aner ik hvem \"QZAR\" er.
Avatar billede hotpop Novice
11. maj 2001 - 21:11 #24
kasper> lukker du?!
Avatar billede sunski Nybegynder
12. maj 2001 - 03:04 #25
Udvalget af gratis programmer tiil udvikling af flash ellers lign, er umiddelbart ikke overvældende. Men prøv http://www.flashkit.com der kan du lave nogle online animationer, samt hente nogle småprogrammer, om de virker aner jeg ikke. det er nok det tætteste du kommer på på noget du ikke skal betale for.

P.S. Jeg har en veninde som kender en, hvis søster går til tennis med en, som bor ved siden af en, som har en faster som arbejder i en DSP-kiosk...
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
13. maj 2001 - 12:24 #26
Jeg har lige modtaget en pakke med posten!
Hvad mon der er i den.......Flash 5 og Dreamweaver 4!
Avatar billede sunski Nybegynder
14. maj 2001 - 03:41 #27
WGAF ????????????????
Avatar billede praem Nybegynder
16. maj 2001 - 17:11 #28
Øøøøøhhh skal bare lige hører !! Er det din moster eller faster der arbejder hos MacroMedia.... Du skriver !!!

Nååå, men ikke mer\' om den taber! Nu til spørgsmålet! Grunden til at jeg ikke bare kan få Flash af min faster, er at MacroMedia er delt op i 2 firmaer. Et der fremstiller varene og et der sælger dem. Nu er det sådan at min moster arbejder i den afdeling der fremstiller dem! Og de kan ikke bare udenvidere få gratis udgaver at det andet (det er imod loven)! Jeg ved det er indviklet, men sådan er virkeligheden nu engang skruet sammen! Og hvis den lille TABER gerne vil vide hvad hun hedder, så kommer det her: NINNA NYGAARD

MVH Kasper Nygaard

Jeg spørger bare !!*S*
Avatar billede hotpop Novice
16. maj 2001 - 20:27 #29
det kan være det er hans mosters faster... *gg* el. hans fasters moster *lol*