Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
22. juni 2006 - 23:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny stil - Kommentare

Jeg har prøvet at lave en side i en lidt anden stil end jeg plejer at forsøge mig med ;)
Vil gerne høre hvad i mener om den :)

http://drake.hotserv.dk/
Avatar billede gippermand Nybegynder
22. juni 2006 - 23:12 #1
Hejsa Drake
Jo jeg vil sige at det er en anden form for hjemmesider som jeg har set, så man kan godt sige at det er en ny stil der kommer frem der. Jeg vil dog sige at den er til at se og pæne farver, dog var jeg ked af at det hele stod på Engelsk, med mindre at det er den form for publikum du ønsker til din side.
Men stærkt gået, bare hæng på, glæder mig til det færdige resultat.
Mvh Per Sørensen
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
22. juni 2006 - 23:25 #2
Grunden til det engelske, er egenlig mest for at træne det lidt ;P
det med det færdige resultat, det glæder jeg mig også til :P plejer sjældent at nå videre efter at have lavet designet ;)
http://mohweb.frac.dk så kan du se hvad jeg mener med "ny stil" ;)
Men tak på de pæne ord :D
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
22. juni 2006 - 23:26 #3
nå tis, frac serveren er nede :-s
Avatar billede gippermand Nybegynder
23. juni 2006 - 00:15 #4
Jeg tror at den Frac server tit er nede. Okay, men så kan jeg da sige at dit Engelske er virkelig god.........Ja jeg har også en hjemmeside, men det omhandler modeltog.....http://www.modeljernbanen.eu og jeg kan da sige, at den stadig er under klargøring, så jeg mangler en del, selvom meget er lavet.
Jeg vil kikke på den frac,dk når den er på banen og se hvilken forandring der er sket.
Mvh Per
Avatar billede dysp Nybegynder
28. juni 2006 - 02:58 #5
Vil foreslå dig at lære PHP.
Til designet, så er det for simpelt til mig. Det du har lavet der, det ville tage mig højest 2 minutter, hvoraf ½ minut er loadtime ved photoshop.

En stor fejl som mange photoshopbrugere har, er at de tror at dropshadow er en fantastisk effekt; men nej! Den er okay hvis den bruges med forståelse, men det du har gjort er bare, at lave distance være 0. Det giver en elendig effekt af, at lyskilden er i venstre hjørne.. Desværre er det bare et totalt flat design og der er ingen nuancer af farver overhovedet. Prøv dig frem med nogle simple gradients. Din opstilling er nu egentlig udemærket, men det hele er bare for kedeligt.
Du kunne eventuelt bruge din kunst til et banner e.lign.

GL.:)
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
18. september 2006 - 23:32 #6
dysp >>
'Vil foreslå dig at lære PHP' nemmere sagt end gjort...
og så bruger jeg ikk photoshop ;) paint shop pro (og ja 'lær photoshop', men igen nemmere sagt end gjort, når man altid har brugt psp)
og så var det min menign at det skulle være helt simpelt, for jeg har det med at lave sider, med for mange tingeltangel på.
og designet tog heller ikke mere end 5-10 min, det jeg havde mest problemer med var at få den til at virke i både FF og IE (kan være et helvede) og så indholdet.

sorry jeg nok lyder lidt irriteret, men jeg vil bare ikke mene at det er meget konstruktiv kritik, det du har givet, det er mere bare kritik, hvor du siger at det er noget lort jeg har brugt tid på at lave, og hvorfor jeg ikke bare sletter lortet, og laver noget andet, i php, som jeg så ikke har lært endnu, da det ikker noget man lige lærer på en eftermiddag.