22. juni 2006 - 17:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mobiltlf - SonyEricsson K300i - tænder, slukker, tænder, slukker,

Mobiltlf - SonyEricsson K300i - tænder, slukker, tænder, slukker, ...

Lader den stå et par døgn i opladning og ser ud til at kunne 'holde' i < ½ dag - derefter samme...

Skriver også noget om [Optimeret Opladning] som om den er helt tom i batteri...

Kunne umiddelbart forestlle mig af batteri ikke er så frisk mere; er ~1½ år gammel

Nogle (andre) tips ?
22. juni 2006 - 22:03 #1
Anybody ?
Avatar billede ztorezupermand Nybegynder
24. juni 2006 - 20:00 #2
Hmm.
Efter hvad du siger der ivl jeg gætte på at det er batteriet.
Har du husket at vente med at oplade når den var helt tom for størm? (Man skal altid kun oplade når der ikke er mere størm tilbage, ellers kan du give batteriet for meget størm).
Kan du evt. bruge det her?;
http://dk.kelkoo.com/ctl/do/drilldown~100342323/Sony_Ericsson,Sony_Ericsson_K300i
- Men inden du køber, så gå hen hvor du købte din mobil og hør først hvad der er galt, da det kan være andre ting, med selve telefonen eller andet..
24. juni 2006 - 20:13 #3
Tak for kommentar - - -

Har også mest mistanke til batteriet - prøver at "finde" et nyt...

Mere info kan følge...

Hvis der er andre forslag så er de velkomne...
Avatar billede ztorezupermand Nybegynder
24. juni 2006 - 20:24 #4
Det var så lidt, håber at det hjælper :)
26. juni 2006 - 16:39 #5
<ztorezupermand>: ... nu har jeg tihvertifald bestilt et nyt batteri ...

Læg et [svar] som bidrag...
04. juli 2006 - 19:09 #6
<ztorezupermand>: Læg et [svar] som bidrag...
Avatar billede ztorezupermand Nybegynder
04. juli 2006 - 21:50 #7
Hov undskyld, havde ikke lige set det :P
Men jeg siger tak :)
16. juli 2006 - 19:44 #8
... foreløbig går det ikke så godt... alligevel...
Avatar billede ztorezupermand Nybegynder
23. juli 2006 - 10:10 #9
Hmm.
Undskyld jeg først svare nu, men har været på ferie :D
- Har du tabt din mobil mange gange? Evt. tabt den ned i noget vand?
23. juli 2006 - 10:53 #10
... efter at have fedtet lidt med "Spare batteri" funktionen ser det bedre ud...

Menu-mæssigt ikke sååååå smart som Nokia's ditto... men nok mere et ? om tilvendning...

Skulle ikke være tabt/kvæstet ell. lign. ...
Avatar billede ztorezupermand Nybegynder
23. juli 2006 - 11:39 #11
Kan desværre ikke hjælpe mere end jeg har gjort nu.
Sorry.